• johst

    Pappaträffar i Göteborg

    Jag ska gå på pappaledighet från och med 1 september. Jag undrar om det finns fler pappor som är lediga och skulle vilja träffas för att fika/promenad och låta dom små liven leka.

  • Svar på tråden Pappaträffar i Göteborg
  • Emil78

    Jag går också på pappaledighet den 1:e September och jag är intresserad av att träffas.
    Jag har en dotter på 13 månader och bor tillsammans med min sambo på Hisingen (St: Jörgens Park).

  • johst

    Kul att någon nappa. Själv har jag en dotter på 11 månader. Jag bor med min fru och två döttrar vid Redbergsplattsen.

    Jag ska åka bort denna veckan men tisdag eller onsdag nästa vecka. Någon gång efter lunch (12:30).
    Vad sägs om att träffas vid Linneplatsen för att sedan promenera i slottsskogen (mata fåglar, peka på sälarna) för att sedan fika på något av fiken i slottsskogen.

    Om det är dåligt väder går vi till Glädjebubblan (småbarnskafe).
    www.gladjebubblan.se

    Hur låter det? Jag inboxar dig mitt nummer!

  • Emil78

    Tisdag passar mig bäst, tid och plats låter kanon. Skickar över mitt nummer också.

    Är det någon mer som är sugen så är det bara att haka på :)

  • johst

    Då ses vi på Tisdag.

    Hoppas att det blir fler som kommer. Ju fler ju roligare.

  • Hobs

    Kul initiativ!

    Själv är jag ledig från december eller nyår, inte riktigt bestämt, och fyra månader framåt. Checkar in igen när det närmar sig...

  • Hårdrock i blodet

    Tjena grabbar !!

    Jag är en pappa till en 11mån tjej, vi bor ute i Fiskebäck och vi är gärna med på normala eller galna upptåg. Har varit pappaledig sedan feb, börjar och jobba 21okt igen. Ett till litet liv väntas i nov 23(cirkus). Hoppas många hänger på tråden nu !!

  • johst
    Svar på #6
    Kul att det är fler som vill träffas och hitta på något.
    Själv kommer jag att vara borta nästa vecka men kan komma ut och leka den 22 sep. Någon som har något bra förslag på vad vi kan hitta på?

    Någon som är sugen på att åka till Borås djurpark?
  • Hårdrock i blodet

    Var i Boråsdjurpark för 2v sedan dit måste ni åka, hur bra som helst. De va synd att vi precis varit där, som tur är finns det ju en hel del att göra. Någon som vill hitta på något i veckan, Mån eller Tis?

  • Emil78

    Måndag eller tisdag fungerar för mig. Några ideér på vad man kan göra?

  • Hårdrock i blodet

    Slottsskogen, Botaniska,Buslandet ellr en liten stadsvandring med lite smått o gott !!

Svar på tråden Pappaträffar i Göteborg