Pappaträffar i Göteborg
Jag ska gå på pappaledighet från och med 1 september. Jag undrar om det finns fler pappor som är lediga och skulle vilja träffas för att fika/promenad och låta dom små liven leka.
Jag ska gå på pappaledighet från och med 1 september. Jag undrar om det finns fler pappor som är lediga och skulle vilja träffas för att fika/promenad och låta dom små liven leka.
vad säger ni om att träffas på heden vid 11:30 (enkelt att parkera)? För att sedan vandra runt på stan och ta en fika.
För mej spelar plats ingen roll, men jag kan inte före 11:30.
12:00 fungerar bättre för mig. Ska vi säga vid pressbyrån den tiden?
OK!
TJENA TJENA !!
Är det någon som följer med till lek o buslandet imorgon torsdag 2okt. Jag o min dotter på 1år åker ditt för det ska ju vara sånt inneväder, eller har nån en annan ide !!??
Var det nån som var på Lek och Buss landet idag lr? Missade meddelandet precis :(.
Nån som vill hitta på nåt under helgen kanske????
På söndag, då kan jag och min dotter.
Vi lägger ner söndagsaktiviteten, har feber och halsfluss.
BAD!
Är det någon som skulle vilja haka på och bada nu på fredag (10 okt)?
Jag ska åka till Lundbybadet, deras lilla bassäng (varma bassängen) är öppen mellan 07:00-19:30. Jag hade tänkt att vara där vid 14:30. Det finns ett fik (vilket bara tar cash) som är ok.
Hårdrock i blodet hur går det att ta med en 1-åring till bus och lek landet? Jag har fått för mej att det är för lite äldre barn (+4 år). Vad finns det att göra för en 1-åring?
Brukar det vara många små barn där? Vad kostar det?
Jag kan tyvärr inte på vardagar. Vad sägs om denna söndagen på lek och buslandet?
johst: Leklandet fungerar utmärkt även för små barn. Finns en särkild avdelning för de mindre. Kostar 100:-/barn som är äldre än 1 år.
Hallå hej!
Har nyligen hittat hit. Jag har precis i dagarna tagit över hemma med min lila plutt, vilket jag verkligen ser fram mot!
Ni verkar ju vara några som hörs av och kanske se ibland. Kul tycker jag.
Det verkar vara en del lek-å-bus-landet och bad. Min dotter är än så länga bara en halvår men promenader, fik, geocaching, luncher etcetera är vi gärna med på!
Hörs!