Pappaträffar i Göteborg
Jag ska gå på pappaledighet från och med 1 september. Jag undrar om det finns fler pappor som är lediga och skulle vilja träffas för att fika/promenad och låta dom små liven leka.
Jag ska gå på pappaledighet från och med 1 september. Jag undrar om det finns fler pappor som är lediga och skulle vilja träffas för att fika/promenad och låta dom små liven leka.
Jag ska till buslandet ( hisingen) imorgon måndag runt 17;30, är det någon mer?
Jag och Lucas är på till buslandet!!! 17.30 var det... :) NÅN MER?????
Jag hänger också med!
/Peter
Har inte kunnat kolla familjeliv förrän nu, lite sent såg jag då. Någon som vill hitta på något imorgon eller på torsdag? Bara ta en promenad någonstans och sedan ta en kaffe?
johst: Jag är på att åka med till Borås nästa vecka.
Jag har precis varit och tittat på öppen tiderna för Borås djurpark och nu under hösten är det bara öppet under helgerna.
Mina helger är fullbokade, så besöket till Boråsdjurpark får vänta för min del. Men vi kan ta en stadstur med fika på mån eller tisdag. Någon som hakar på?
Fullt upp till nästa onsdag, vi hörs !!
Hej!
Jag kommer att vara ledig med mina två barn (9 mån och snart två år) från 1 oktober, så jag är gärna med och träffas någon gång efter månadsskiftet.
Jag bor i Frölunda, men tar mig gärna in till Slottsskogen eller någon annanstans också.
Har fullt upp resten av veckan. Vi hörs!
/Peter
Jag är gärna på på tisdag om det är någon som vill hitta på något :). Kan först på måndag eftersom grabben är hos sin mamma lördag söndag :)
Ska vi köra en sväng på tisdag då? Promenad i stan med fika som johst föreslog kanske?