åkte ditt för rattfylla....!! åh så dumt
Tog de körkortet så förlorade hon det men hon måste ha fått en dom väl? Fängelse nä de tror jag inte men böter. kanske blir av med kortet 10månader till ett år
Tog de körkortet så förlorade hon det men hon måste ha fått en dom väl? Fängelse nä de tror jag inte men böter. kanske blir av med kortet 10månader till ett år
Okey jag vet min bror åkte för ett år sen ungefär men han fick 1år utan körkort å 500kr till brottofferfonden inget mer så han kom lindrigt undan han hade högre promille än din vän.
Jag tycker oxå det är hemskt att det händer men det är vad jag tror
Tittij: det vart mycket böter. Jag har för mig att gränsen gick vid 0,5 förut?
Ursäkta men behöver man vara så elak när man skriver här? Det räcker med en folköl för å komma opp i den promillen.
ja visst jag håller med bara sa det är så
ja jag vet men man behöver väl ändå inte spy galla över den som skriver frågan
Ja alla har olika utgång för alkohol hur lång tid den tar å gå ur kroppen. Sen har alla rätttill en andra chans.
okey inte du kanske
ja sant det men nog olika iaf kommuner. Ja nolltolerans men vissa saker vi dricker eller äter är en viss alkohol i
BÖTERNA
jag vet bara vad min bror fick han fick bli av med körkortet i 1år å fick inga böter 500 till den där fonden å han tjänar väldigt bra så nog fan är det orättvist
För den delen så kan juice ge utslag. tror nog ni har gjort annat kanske som är trafikfarligt eller ni håller hastighetsgränsen oxå? där kan hända mycket.
Näpp å jag dricker inte å kör inte för fort. Men jag är sjuk så jag kan vingla till någon gång ska jag oxå bli av med kortet?
jag har kört prickfritt i 30år jag är ingen trafikfara jag sa jag har en sjukdom som gör jag kan vingla till men inte så att jag kör på fel sida å kör över nån. Nä tydligen inte. Du kanske inte har kort därför du tycker så.
Nej självklart inte