• Svar på tråden Vi som plussade i augusti -08...
  • Sarahkka
    Live in the moment now skrev 2008-09-07 11:29:13 följande:
    Jodå, idag så mås det ganska ok! Inte fullt så illamående! Själv städar jag, går i slow motion, men är ett måste just nu, skjutit på det alldeles för länge =)
    Städa är inte så roligt, men tyvärr måste man. Jag tog tag i hela badrummet igår, alltid ngt.
    Blicka skrev 2008-09-07 11:47:56 följande:
    tar mig en lugn dag idag. Tvättar lite och ska fixa med disk. En tur till affären blir det nog också. Stora planer eller hur? Vad pluggar du sarahkka?
    Haha ja, du har det bra idag Etnologi, italienska och en c-uppsats i religionshistoria.
    fotbollsfru skrev 2008-09-07 12:06:19 följande:
    Städar, tvättar och har precis handlat mat... Ska softa resten av dagen...
    Åh vad skönt att kunna ta det lugnt nu när du har varit så duktig
    Äntligen gravid efter 23 försök
  • fotbollsfru

Så himla gott att fixa alla "måsten" innan kl. 12.00... Då kan man slappa med gott samvete...

Om ett par timmar ska jag ut och gå min dagliga 5-kilometersrunda....skönt! Ska försöka att inte bli en spärrballong...

• MariaOMarkus

jag är hos mina föräldrar och tar de bara lugnt.. tittar lite på tv,myser med katterna och hjälper mamma i kket :) lugn och skönt helg vilket behövs då man inte mår så bra :)

BF April - Maj 2009
  • MiniMej

hej alla!
    h'nger med på den här tråden då jag plussade den 28 augusti

hur mår ni då?

17/4 Carpe punctum, 31 år, första barnet
    19/4 fotbollsfru, 32 år, första barnet
    30/4 Lällas, 30 år, första barnet
    30/4-1maj MariaOMarkus,22år,1:a barnet
    30/4-1maj Minimej, 25 år, första barnet
    10/5 sarahkka, 32 år, första barnet

• Live in the moment now

Äntligen dags för att slappa.. städat och handlat :) Borde ut och röra på mig lite oxå.. men det tar vi en annan dag, kan ju börja regna när som, haha.. alltid har man ngt att skylla på!

• fotbollsfru

Har ni börjat fundera så smått på vinterjacka? Vi kommer väl ha lite mage denna vinter... ...

• Sarahkka

Välkommen Minimej!

Fotbollsfru: Min sambo kom och tänka på det idag. Finns det speciella mammajackor? Jag har en som ä lite stor för mig som man kan använda i början iaf. Vad har du tänkt på?

Äntligen gravid efter 23 försök
Svar på tråden Vi som plussade i augusti -08...