• Anonym

Hur många par onanerar tillsammans?

Vi ligger ofta och onanerar sida vid sida i sängen och tycker att det är urmysigt. Vi gör mest på oss själva men går igång på att höra den andre riktigt kåt. Enkelt och mysigt när man är för trött för "riktigt" knull. Sedan kan man kramas efteråt och somna helt avslappnad, mmm..

• Anonym

Min kille vill gärna bara att vi smeker oss tillsammans ibland. Jag gillar inte det speciellt mycket. Det blir långdraget och lite tråkigt. Jag vill ha penis och tycker det är allra skönast och mysigast.

• Anonym

Slutar oftast med sex fast det inte var tänkt så från början.

• Anonym

Jag och min fru onanerar inte tillsammans. På något sätt så tycker jag det känns lite pinsamnt, kanske för det har man alltid gjort på egen hand.

• Anonym

Min förra kille o jag gjorde det emellanåt, tycker det var mycket upphetsande o se hans ansiktsuttryck

• Anonym

Åh herregud! Vilken dröm att bli slickad medans man kollar p-rulle! Jag älskar porr, men min kille gör inte det. Han blir avtänd av det. Jag skulle komma miljoner gånger om jag hade en p-film i bakgrunden. Jag blir jättekåt bara av att läsa den här tråden!!!
    Tyvärr är jag och min kille helt olika i sängen. Jag skulle vilja ha dildos mm OCH porr!

• Anonym

Åh jag skulle dö av kåthet! Jag skulle komma hela tiden! Som sagt, jag älskar porr!

Kallemannen skrev 2008-09-10 14:07:00 följande:
    Det är drömmen! Eller i blan så sätter sej min tjej och rider på mej medan vi bägge kan se.
  • Anonym

Antingen har vi sex. Eller så bestämmer vi oss för att sova, slingrar ihop och så blir det sex ändå Väldigt sällan vi bara somnar.

Svar på tråden Hur många par onanerar tillsammans?