• Anonym (Kille 39)

Hur många par onanerar tillsammans?

Ibland kan man vara lite fööör trött för att ha samlag, då är det mysigt att bara smeka varandra med händerna eller någon vibrerande leksak till hands, men förstått när man läser forumet att många vill mer än bara "petting" när man väl komit igång, min tjej vill efter en liten stund att jag tränger in i henne så smeker hon sig med vibratorn runt om clitoris tills hon kommer, sen hjälper hon mig om jag inte redan kommit....

Hur brukar ni ha det?

• Svar på tråden Hur många par onanerar tillsammans?
  • Anonym (jajamen)

Brukar köra både och precis som ni. Beror på vad man känner för just då....

• kramgrisen

Brys på vad man känner för..är kul och eggande att *bara* ha petting i bland.. kan juh alltid ha mer senare=)

• pappa pelle

Det är inte alltid att vi knullar, ibland så ligger vi bara och smeker/runkar, ibland åplockar vi fram lite leksaker som dildos, analstav mm som vi använder på varandra

• Anonym (Jojo)

det är klart att penetreringen inte bara är sex även som ni andra säger att smek och gos och onani är något annat med...
    vi brukar egga upp varandra när vi gör det tillsammans...
    och ibland kan vi njuta själva under det hela fast ofta så blir det att man har sex ändå....

• Anonym

Vi ligger ofta och onanerar sida vid sida i sängen och tycker att det är urmysigt. Vi gör mest på oss själva men går igång på att höra den andre riktigt kåt. Enkelt och mysigt när man är för trött för "riktigt" knull. Sedan kan man kramas efteråt och somna helt avslappnad, mmm..

• Hella182

ibland anväder vi onani på oss själva som förspel, och då är det inte alltid penetrering hinns med

you have not lived until something you love has died
  • Anonym (bråck!)

Nog gör vi det, speciellt nu när jag är justerad så samlag inte är möjligt.

• Anonym (tony)

Brukar använda porrfilm ibland och då onanerar vi antingen oss själv eller varandra. Eller så slickar jag henne medan hon ser en favoritscen om och om igen. Eller använder en dildo på henne. Ibland så suger hon mig medan jag ser en scen jag gillar.

• Kallemannen

Det händer sällan, men det är grymt upphetsande att kolla på henne.

Svar på tråden Hur många par onanerar tillsammans?