Men varför hjälpte du inte han i stället lite om han nu var kåt och du inte var det?
Anonym (blyg) skrev 2008-09-04 10:56:12 följande:
Första gången jag såg min kille onanera hade jag föreslagit det. Han var på och det hela övergick till att han fick avbryta för att komma in i mig istället. Det kändes jätteskönt. Ett par dagar senare ville jag inte ha sex - visade och sa det tydligt (hade en infektion) och så helt plötsligt ligger han där och runkar själv bredvid mig! DET kändes INTE bra. Jag blev väl egentligen lite upphetsad - det kan man väl inte låta bli att bli - men kände mest äckel. Det drog ut på tiden och jag sa ingenting - dumma jag. Sen låg han stilla och jag sa ingenting. Han sa att det kändes konstigt. Jag blev ledsen och magin var liksom borta. Nu vill jag absolut inte veta eller se när han smeker sig själv - det bränner i mig bara jag tänker på att an gör det rätt ofta. Troligen känner jag mig otillräcklig och tar det hela som ett... hån eller något. Vilket jag ju vet inte är sanningen. Suck, hjälp mig lite på traven här. Jag vill ju vara nära och inte bli arg för en sån naturlig sak som detta!