• Anonym (Kille 39)

Hur många par onanerar tillsammans?

Ibland kan man vara lite fööör trött för att ha samlag, då är det mysigt att bara smeka varandra med händerna eller någon vibrerande leksak till hands, men förstått när man läser forumet att många vill mer än bara "petting" när man väl komit igång, min tjej vill efter en liten stund att jag tränger in i henne så smeker hon sig med vibratorn runt om clitoris tills hon kommer, sen hjälper hon mig om jag inte redan kommit....

Hur brukar ni ha det?

• Svar på tråden Hur många par onanerar tillsammans?
  • TdF

Som inlägg 9 har vi också gjort; han slickar mig medan jag kollar min favvo-scen på dvd.
    Men jag gillar mest att onanera själv och inte i sällskap.

• Kallemannen

Mmmm i ett sådant läge hade jag inte behövt se på en p-rulle.

mammasälskling skrev 2008-09-07 18:22:12 följande:
    vi rukar ligga och onnanera tillsammans och titta på porrfilm ibland. det är mysigt.
  • Anonym

Jag och min fru onanerar inte tillsammans. På något sätt så tycker jag det känns lite pinsamnt, kanske för det har man alltid gjort på egen hand.

• Anonym

Min förra kille o jag gjorde det emellanåt, tycker det var mycket upphetsande o se hans ansiktsuttryck

• Anonym (girlie)

Ja vi gör det, men oftast smeker vi varandra till orgasm när ingen av oss orkar knulla. Han älskar när jag pillar på mig själv. Speciellt om jag ligger och särar på benen alldeles framför ansiktet på honom så att han ser allt i närbild.

• Anonym

Åh herregud! Vilken dröm att bli slickad medans man kollar p-rulle! Jag älskar porr, men min kille gör inte det. Han blir avtänd av det. Jag skulle komma miljoner gånger om jag hade en p-film i bakgrunden. Jag blir jättekåt bara av att läsa den här tråden!!!
    Tyvärr är jag och min kille helt olika i sängen. Jag skulle vilja ha dildos mm OCH porr!

• Kallemannen

Det är drömmen! Eller i blan så sätter sej min tjej och rider på mej medan vi bägge kan se.

Anonym skrev 2008-09-10 13:47:05 följande:
    Åh herregud! Vilken dröm att bli slickad medans man kollar p-rulle! Jag älskar porr, men min kille gör inte det. Han blir avtänd av det. Jag skulle komma miljoner gånger om jag hade en p-film i bakgrunden. Jag blir jättekåt bara av att läsa den här tråden!!!Tyvärr är jag och min kille helt olika i sängen. Jag skulle vilja ha dildos mm OCH porr!
  • Anonym

Åh jag skulle dö av kåthet! Jag skulle komma hela tiden! Som sagt, jag älskar porr!

Kallemannen skrev 2008-09-10 14:07:00 följande:
    Det är drömmen! Eller i blan så sätter sej min tjej och rider på mej medan vi bägge kan se.
  • Kallemannen

Vi är många som gör det!

Anonym skrev 2008-09-10 14:44:22 följande:
    Åh jag skulle dö av kåthet! Jag skulle komma hela tiden! Som sagt, jag älskar porr!
  • Anonym (tjej25)

Jag och min kille älskar att göra det! Och även att onanera framför mobilen medan vi filmar och sen skicka det som ett MMS när vi inte kan träffas på ett tag (distansförhållande). Heeeeeeeeelt underbart! Precis så som TS beskrev att han och hans tjej gör gör vi också ofta. Det är så skönt att jag nästan ramlar av stolen nu medan jag skriver! Att han kommer in i mig retfullt sakta och rör sig lite, lite fram och tillbaka, men mest bara "är" där liksom...samtidigt som vi ser varandra i ögonen. Herregud, nu dör jag!

• Anonym

Antingen har vi sex. Eller så bestämmer vi oss för att sova, slingrar ihop och så blir det sex ändå Väldigt sällan vi bara somnar.

• Anonym (jag)

Vi ligger inte och onanerar tillsammans. Det blir att vi har samlag.

skulle vara annorlunda och se p film tillsammans medan man ligger och smeker varann eller har sex. men är nog lite för blyg för det. Och jag har förut ogillat p filmer å sånt när min sambo kollat. skulle nog bli flummigt, hehehehe...

Svar på tråden Hur många par onanerar tillsammans?