• xxmeyaxx

Att tatuera sig på hand och handled..

Har funderingar på att tatuera mig igen (har en tatuering på skulderbladet sedan tidigare) Och en tanke av en tatuering har dykt upp i mitt huvud och jag tycks inte få bort den. Och där jag verkar vilja ha den är på handen.. och sedan att den går runt själva handleden och fortsätter en liten bit in på insidan av underarmen.

Nu undrar jag - det är ju rätt tunt med skinn där - gör det ont? Hur pass ont isf?

Någon som vet?

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Svar på tråden Att tatuera sig på hand och handled..
  • MeNoLike

jag har mina barns namn på handleden på insidan och jag tyckte det knappt kändes.

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • Göteborgsbruden

Jag har en tatuering som går på övrehandleden o en bit upp på handen, tycker inte den gjorde ont alls.

Gravid (¯`°?.¸♥ BF 12/11-08 ♥¸.?°´¯) Väntar en flicka
  • xxmeyaxx

Den som  jag har på skulderbladet kändes. Satt och skakade en hel del.
    Men nu kan jag ha tanken på att "jag har banne mig fött barn, så då klarar jag av allt". Haha.

Funderar annars också på benet.

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • xxmeyaxx

Tänkte bl.a. skriva min sons namn med på tatueringen Samt lämna plats för fler barn.

• LittleMsSunshine

Jag har en tatuering på insidan av ena handleden, det gjorde ont men inte olidligt. jag trodde att det skulle vara värre med tanke på hur tunn hud man har där, självklart gjorde det ont men inte så farligt!

• xxmeyaxx
    LittleMsSunshine skrev 2008-08-31 22:37:08 följande:
    Jag har en tatuering på insidan av ena handleden, det gjorde ont men inte olidligt. jag trodde att det skulle vara värre med tanke på hur tunn hud man har där, självklart gjorde det ont men inte så farligt!
    Det är det jag tänker på också. Man har så tunt skinn. (jag ser ut att ha jättetunt)
  • NoXigen

Har en på undersidan, gjorde inte ont men obehagligt när han träffa i senen på min spinkiga handled. fastnade ett par ggr i min arma sena Meen inte så farligt att ja inte kommer göra om det på min andra spinkiga handled

• xxmeyaxx
    NoXigen skrev 2008-08-31 22:40:42 följande:
    Har en på undersidan, gjorde inte ont men obehagligt när han träffa i senen på min spinkiga handled. fastnade ett par ggr i min arma sena Meen inte så farligt att ja inte kommer göra om det på min andra spinkiga handled
    Men fy, vad otäckt det låter. Så blir det säkert på mig i sådana fall. Tunn som bara den runt handlederna.
  • NoXigen

Men bara obehagligt , inte ont

xxmeyaxx skrev 2008-08-31 22:42:55 följande:
    Men fy, vad otäckt det låter. Så blir det säkert på mig i sådana fall. Tunn som bara den runt handlederna.
Svar på tråden Att tatuera sig på hand och handled..