• illoi1

    partylite

    HÅÅÅÅÅÅÅÅåå jag bara älskar partylite på alla vis och jag har letat efter någon tråd här på fl men inte hittat någon så nu startar jag en egen=) någon som vill vara med att prata partylite.

  • Svar på tråden partylite
  • FruLök

    Jo jag vill! *räcker upp en hand*
    Jag pratar gärna partylite med dej...hehe. Älskar deras produkter!!

  • illoi1

    ja vist e dom underbara . synd bara att de är så dyra. men jag använder nästa bara deras ljus

  • FruLök

    Jo visst e dom dyra men dom e ju fiiina, det mesta iaf 
    Ljusen gillar jag oxå, honungsmelon e en av mina favoriter men mullbär e inte tokig den heller *älskar*
    Jag väntar på min leverans, kommer förhoppningsvis början på nästa vecka, minns knappt vad jag ska få hem...haha. Lika skoj varje gång.

    Har du varit värdinna el går du hellre på andras visningar?

  • illoi1

    jag har både egna visningar och går på andras. det lönarsig ju att ha egna vsningar. sist sålde jag för 4500 plus att jag hadde 4 nya bokningar och det resulterade i att jag fick den stora storm lyckta i början av gamla kattalogen. har inte fått hem den än men jag väntar på den jag har oxå lite ur deras spa sortiment oxå. där är jag inte lika inponerad faktiskt.... mina favorit dofter just nu e sol blekt bommull och grönt blad & aloevera.. jag tycker att de luktar milt och frächt

  • Cacan

    hej prata med en konsult idag om att själv bli konsult nu. Ska bestämma mig tills imorgon...

  • FruLök
    Cacan skrev 2008-09-11 18:44:23 följande:
    hej prata med en konsult idag om att själv bli konsult nu. Ska bestämma mig tills imorgon...
    Kul. Jag har oxå blivit konsult men har inte haft min startvisning ännu...på torsdag smäller det.
    Var i landet finns du då? Jag tillhör en söderförort i Stockholm.

    Lycka till.
  • Cacan

    Linköping, har haft startvisning o fått hem startpaketet. Har min egna första visning på just torsdag

  • FruLök
    Cacan skrev 2008-09-19 22:36:47 följande:
    Linköping, har haft startvisning o fått hem startpaketet. Har min egna första visning på just torsdag
    Halloj.
    Hur gick din första egna visning? Min start blev inte så bra, det skulle varit sju gäster men det var bara två som kom. :-/ men så kan det bli i bland. Nu i oktober har jag fått in två bokningar å jag vet att dom kommer bli bättre än starten. Vill bara bli klar med startväskan så man kan få in lite extrakulor...hehe. Ska kolla upp det där med skatten oxå, man ska ju betala den själv å jag e inte alls hemma på sånt. Vet du hur det fungerar?

    Ha det gott å lycka till med visningarna.
Svar på tråden partylite