Inlägg från: Anonym (mullig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mullig)

1 cm i veckan!!!

Hej jag i samma situation som dig fast jag har hållt på sen i januari...hade då ett midjemått på 90cm och har nu 77cm! Det är jag väldigt stolt över! Jag tror personligen att du siktar lite väl högt med 1cm i veckan.... Mitt tips är träning, träning& åter träning! jag tränar ca 3 ggr / veckan på gymet i form av spinning, bodypump osv. försöker så jag får en så allsidig träning som möjligt. De dagar jag inte tränar på gymet, går jag ca 1 timme/ dag + att träna situps, armhävningar osv. Mat mässigt så äter jag MYCKET grönsaker, dricker vatten och äter normalportion med protein och har minskat ner kolhydraterna. Jag har alltid varit överviktig och har nu kommit ner till en vikt & kroppsform som jag hade i ungdomen... Vill man så kan man....Lycka till

• Anonym (mullig)

Hej jag i samma situation som dig fast jag har hållt på sen i januari...hade då ett midjemått på 90cm och har nu 77cm! Det är jag väldigt stolt över! Jag tror personligen att du siktar lite väl högt med 1cm i veckan.... Mitt tips är träning, träning& åter träning! jag tränar ca 3 ggr / veckan på gymet i form av spinning, bodypump osv. försöker så jag får en så allsidig träning som möjligt. De dagar jag inte tränar på gymet, går jag ca 1 timme/ dag + att träna situps, armhävningar osv. Mat mässigt så äter jag MYCKET grönsaker, dricker vatten och äter normalportion med protein och har minskat ner kolhydraterna. Jag har alltid varit överviktig och har nu kommit ner till en vikt & kroppsform som jag hade i ungdomen... Vill man så kan man....Lycka till

• Anonym (mullig)

Hoppsan sorry blev visst två inlägg.....

• Anonym (mullig)

Kan tro att vi är samma person....va också nästan underviktig i tonåren......vill också bli gravid, helst NU Har ett barn på snart två år. Jag brukar mäta kroppen 1 gång i veckan.... har minskat 56 cm på kroppen & ca 7 kg på vågen. Kan tillägga att jag mår 10ggr bättre än innan. Och tycker numera om min kropp Upptäckte t ex i somras när jag va & badade att mina kompisar som jag såg som smala helt plötsligt inte va så mycket mindre än mig......Härlig upptäckt! You go girl...

• Anonym (mullig)

Intressant fundering "Haraaz",den om man kan lita på midjemåttet efter barnafödsel... Som jag skrev tidigare så har jag en son. Förutom att jag mätt midjan så har jag även provat byxor som jag hade innan...och midjan är lika smal som tidigare men magen är lite säckigare.

TS, ska förklara lite...Jag har mätt midja, överarmar, höfter, och lår + att jag vägt mig 1 gång/ vecka varje onsdag( tog morgonvikt). Jag har minskat 56 cm totalt på kroppen sen januari. Jag startade på 85 kg & är 1.68 lång....

Skönt att man kan skriva om sånt här& va anonym...

Lycka till

• Anonym (mullig)

Hallo hur går det TS?

• Anonym (mullig)

TJO HO!!! Nyfiken....Hur går det?

Själv misstänker jag att jag är GRAVID Väntar bara på +

• Anonym (mullig)

TS!!! Hur går det? Jag va inte gravid men vi kör vidare.... Vågen blir bara snällare& snällare....

Hoppas du kämpar på så du når ditt mål till jul!
    Jag är sååå nyfiken på hur det går för dig! SKRIV....

Va förresten & köpte jeans förra veckan....& blev GLATT överraskad!!!! Jag kom i stl 40!!!! HELT otroligt!

Tänker på dig!

Svar på tråden 1 cm i veckan!!!