I förrgår gick det så smidigt, herregud jag blev ju nästan bortskämd =) Sonen somnade 19.30 på kvällen, sov till 4 och ville ha något att dricka och somnade om och sov till halv 8. Första gången han sovit så länge på morgonen. Jag trodde att allt höll på att vända men icke.
Igår var han helt omöjlig. Tog 2 lurar under dagen som varade ca 1,5 timme sammanlagt. Innan han somnade varje gång var det skrik och panik och han vred och vände sig, grät och blev alldeles kallsvettig.
Vid halv 8 på kvällen sa han ifrån igen att han var trött. Vi borstade tänderna, bytte blöja, tog på pyjamas och så fick han en flaska välling. Allt var frid och fröjd tills han höll på att somna. Då spärrade han upp ögonen och skrek och vred sig som en tok! Han blev alldeles genomsvettig. Jag var tvungen att lägga mig med honom i vår säng och hålla om honom hårt, samtidigt som han höll i mig som om det gällde livet.
Han vaknade ca 6 ggr i natt, vid hal 4 ville han gå upp och ha morgon !!
Under dagarna när han är uppe och leker så bryr han sig inte så mycket om mig. Kan komma och kika ibland vad jag gör. Men så fort han ska sova blir han helt hysterisk!