Inlägg från: Lilly Ängla Mio Nore |Visa alla inlägg
  • Lilly Ängla Mio Nore

Mutsy del 8

Hej,

Några frågor.

Jag funderar på att köpa en 3rider till min lilla som kommer i januari. Den är ju så snygg.

Grejen är den att den finns nog inte att titta på här i närheten så jag får beställa den otittad i så fall. Riskabelt?

Går det att ha ståbräda på? Vilken i så fall?

Den måste absoulut vara stabil, annars köper jag den inte. Är den det?

Om man köper ett duopaket med ligg och sittdel får man med nåt vindskydd till liggdelen? Regnskydd och myggnät får man köpa till va?
    Sufflet till sittdelen får man väl med fast det inte finns några bilder på det?

Jag är 1,78 lång, tror ni höjden på vagn och handtag passar mig?

Lite snurrigt, hoppas nån kan svara.

• Lilly Ängla Mio Nore
    Stormis skrev 2008-09-05 15:54:34 följande:
    Lilly Ängla Mio Nore skrev 2008-09-05 11:15:55 följande:
    Jag köpte otittad. Ångrade mig inte. Däremot kan jag inte svara för 3R, för den har jag inte haft. Mutsy har en egen ståbräda som de säger är superbra. Om den är begränsad till vissa modeller tror jag inte, men vet inte. Du får inte med nåt vindskydd. Mygg- och regnskydd köps separat. Jag har använt Brio/Tullsas universal. Dvs såna som passar alla vagnar, tar mkt liten plats ihoppackade vilket är vad jag vill åt. Sufflett får du med till sittdelen, liksom båge. Höjden blir nog toppen för en ståtlig persom som du!
    Tack så mycket för ditt svar!

Finns det någon annan som kan svara för 3ridern?
    Jag är ju verkligen jättesugen på en trehjuling (3ridern har ju egentligen 4 hjul)men jag kommer att gå en del på grus och stabilitet är ett måste. Tycker ni jag ska välja en annan mutsy modell?
Svar på tråden Mutsy del 8