Inlägg från: Lottie2008 |Visa alla inlägg
  • Lottie2008

Mutsy del 8

Har precis fått hem min Mutsy 4 Rider (lightweight), i färgen active coffee. Jättefin!
    Vi har bara ett problem. Vi kan inte komma på hur man fäller ihop chassit. Vi hade inga problem med att få upp det. Har läst och följt insruktionerna som säger att man ska hålla inne knappen på handtaget samtidigt som man drar upp säkerhetsanordningen på vänster ledstång, för ner handtaget och trycker detta nedåt samtidigt som vgnen är bromsad. Men jag får bara inte ner det.
    Är det någon som har haft samma problem? Det måste ju vara något litet knep jag missat.
    Håller på att bli galen!

• Lottie2008
    Svar på #66
    Vi har köpt vår vagn från Villa Magnolia i Malmö.
    Tyget är kanske lite knottrigt och glansigt (ett silverskimmer kommer liksom från tyget i ljus).
    Inga bilder än men jag ska försöka ordna det.
  • Lottie2008
    Svar på #67
    Tack, nu tror jag att jag fått in känslan. Jag var nog lite för försiktig!
  • Lottie2008

Är det någon med Mutsy som låter ligg/sittdel sitta på barnvagnschassit när ni lastar in den i bilen? Tycker att den är för stor att lyfta på detta sätt, men det ska ju kunna gå.

En del av er skriver att ni har lammskinn i vagnen. Hur gör man i sittdelen med ett lammskinn med alla spännen och selar för att barnet ska kunna sitta på ett lammskinn?

• Lottie2008
    Svar på #113
    Har hört att de bruna /svarta chassina snabbt blir fula - repor så fort man går emot något. Vet ej då jag själv har en 4R.
Svar på tråden Mutsy del 8