Infinite Joy skrev 2008-11-18 10:37:16 följande:
Tack! VAd skiljer cargo från teamklädseln? Och active? Är det skönare med lufthjul? Har skum på camen..... men vill helst inte jämföra med den då jag ogillar vagnen så pass att jag svär över den varje dag. Har alltid haft rymlig varukorg tidigare och får plats med träningskläder plus matkasse i den.... får kanske bli en ful shoppingbag också. Eller ryggsäck till kläderna. Såg att det var billigt på pingpong, men har för mig att det har varit lite negativa skriverier om de i bb-tråden.
Cargon är kraftigare än team tycker jag, den är glättig i ytan och lätt regn är inga problem, inte heller solen har bitit på sufflan under två somrar. Active har jag inte klämt på men vad jag har hört om det så är det kraftigare än team..Vi har lufthjul och det är superbra, nextframen är tåligare och mer hållbar(snyggare enligt mig)
Varukorgen är inte liten, däremot är är den inte hög.Jag rullar alltid Icakassen och väskan ovanpå den i korgen..Man får lasta på höjden helt enkelt
Jag rekommenderar Pingpong eftersom varken jag eller mina vänner har haft problem med dem...