Inlägg från: Love Isac |Visa alla inlägg
  • Love Isac

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

swemaria66 skrev 2008-09-04 14:29:26 följande:
    En fråga till er som har Villervallas velour byxor....Är dom normal i storleken och är det ett snöre vid benslutet som man kan dra åt eller är dom bara raka.
    Gå upp en storlek i byxorna är mitt råd!Ja där är dragsko där nere!Lycka tillSkrattande
  • Love Isac
    swemaria66 skrev 2008-09-04 14:56:05 följande:
    Tack!! Beställt&klart gick upp en storlek...orkar inte jaga runt nå mer efter röda plyschisar, både dottern&sonen får röda.
    VassegooHoppas dem blir bra...
  • Love Isac
    Nogula skrev 2008-09-09 09:12:02 följande:
    Den andra var nog nästan mer "pojkig" i färgen om man tänker så Vet att det var orange botten, men kommer inte ihåg vad det var för färger mer.
    Hängde dem på flick båda två??Fundersam
  • Love Isac
    Tina83 skrev 2008-09-08 20:36:53 följande:
    har ni sett att man får 50% på valfri vara på hm.se nu? t.o.m 11/98234 är koden
    Måste kolla om jag hittr något fint med en gång!!Skrattandetack för tipset och koden..
  • Love Isac

Såg den fina "biltröjan" nu i webben..den orange/gröna...visade den för sonen och han vägrar..LedsenPekade bestämt ut 3 st Bamsetröjor istället...själv är jag inte så förtjust i bamsekollektionen, men,men va gör man inte för sina barn

• Love Isac
    Nogula skrev 2008-09-11 15:01:49 följande:
    Måste slänga in en liten varning ang. lindex biltröja. Redan efter första tvätten har den blivit jättekort på längden och bred och sladdrig nertill.Trist, för jag gillade den verkligen.
    Kanske tur att min son inte ville ha en sån då!Hade köpt en igår annars..Tack för varningen!
  • Love Isac
    Snorky skrev 2008-09-11 09:54:52 följande:
    Har ni sett att det finns outlet i webshoppen nu? Kanske jag som är lite efter för jag har inte varit in på ett bra tag... men har inte hört det här i tråden heller!
    Nej har inte sett och kan inte hitta det där!!FörvånadVar hittar jag det?
  • Love Isac
    Snorky skrev 2008-09-11 15:40:21 följande:
    jag orkar inte gå in o kolla igen... men jag hittade det på första sidan nere i högerhörnet typ att det stod outlet. Mest gammal rea bara...
    Okej..tack!Ska genast kollaSkrattande
  • Love Isac
    Snorky skrev 2008-09-12 09:49:15 följande:
    ja, tänk om de kunde skippa pojk o flick helt så slapp folk få grillor i huvudet! Man kan väl välja själv vad man vill sätta på sina barn, oavsett kön.
    Bra sagt!!håller med!!
  • Love Isac

Stina O:Vilken fin klänning i BT!Tror du sonen min blir glad om han får  en sån??*fniss*Flört

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5