Inlägg från: Love Isac |Visa alla inlägg
  • Love Isac

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Smultronhjärta skrev 2008-11-07 12:27:43 följande:
    Jag har helt missat att det har kommit en blå färg på velourisar 86-122..Sen finns det lila i webshopen nu om någon fortf letar
    Vaaaaa...Blå velourisar??Mörkblå,ljusblå,turkosblå?Berätta!!
  • Love Isac
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 14:23:57 följande:
    Mörkmörka- kolla webben
    Gör det direkt!!Tack!Kyss
  • Love Isac
    Eagle skrev 2008-11-09 19:19:49 följande:
    Hej!Gällde halvapriset på barnjackorna endast till i går eller?
    Tror det var sista dagen idag.Har nog varit hela denna veckan!
  • Love Isac
    Peak 79 skrev 2008-11-12 14:40:34 följande:
    okej bilden kom ju inte med i länken, 4:e bilden, röd tröja med stjärnor på och så ser det uta tt vara strumpor med stjärnor?
    'fiiiin stjärntröja!Har inte sett dem på "mitt"lindex än...
  • Love Isac
    Pixxi skrev 2008-11-13 15:06:38 följande:
    Men vad faan.... har det kommit mer fem myror nu?
    Har jag inte hört eller sett!!Vet du vad för fem myror-kläder det skulle ha kommit isåfall??
  • Love Isac

Aha du menar den tröjan&strumpsen på hemsidan?eller har det kommit mer i butik?Fint hur som helstSkrattande

• Love Isac
    Snorky skrev 2008-11-13 23:27:43 följande:
    Jag var på Lindex idag på stan i Örebro och där höll de på att plocka fram alla all kids-kläder... tråkiga o fantasilösa tyckte jag... mkt gammalt och bara i rött o blått Dessutom hade de fått in massa nya fem myror kläder... collagetröjor, randiga toppar, enfärgade toppar med bokstäver (nya motiv) och lite mer. Men det kändes också lite uttjatat nu... de måste nog tänka om och komma med nytt ist för köra på med det gamla. Det kommer inte hålla i längden. Tycker Lindex tappat otroligt mkt nu i höst.
    Håller med!Är oxå lite trött på lindex faktiskt.Har inte köpt ett barnplagg där på hur länge som helst...Tradigt när det blir så!Har handlat danskt nu ett tag och ja jisses va där är fiiina kläder att handla...men dyrt blir det ju!Man får trösta sig med att där är bra andrahandsvärde på dem kläderna..Skrattande
  • Love Isac
    Flickan P skrev 2008-11-19 18:21:33 följande:
    åhhh nya fem myror igen? :))
    JA!!Skrattande
  • Love Isac
    sarismaris skrev 2008-11-20 09:59:05 följande:
    Var det förresten nån som visste om det finns byxor i Fem myror-serien från 86 å uppåt?? På nätet finns ju bara kjolen..
    Har inte sett några byxor...än iaf!Men man kan väl alltid hoppas på att det kommer!
  • Love Isac
    h81 skrev 2008-11-20 22:50:06 följande:
    hittar den inte???
    På svt:s sida...shop..Jättefin är den!
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5