Inlägg från: Pillis1975 |Visa alla inlägg
  • Pillis1975

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Tack så mycket för tipset om velourbrallorna (19 sep) Såg de cerisa idag tillsammans med allover lille skutt tunikan o fyy vad fint säger jag bara Fast jag e ju ute efter de röda...men ett par cerisa kan ju inte heller skada

• Pillis1975

Tvillingmamma: Jättefina overaller Jag köpte en brun begagnad på Tradera Men visst köpte du nya? Tror inte att jag såg de overallerna på hemsidan?

• Pillis1975

Åhh Indosaurie, det var jag som knep overallen för dig Glad blev jag men ledsen blev säkert du. Tur att de inte går för så jättemycket på Tradera

• Pillis1975

Indosaurie: Du bjöd på samma overall som mig på Tradera

• Pillis1975

Nej minsann, får dra till Kappahl o köpa röda velourisar till tjejen då. Hon behöver bara storlek 74 eller 80. Kanske de har fina brax till sonen med då, han måste ju definitivt ha röda velourbrallor.

• Pillis1975

Jaa, jag brukar vägra Kappahls byxor då jag har smalisar till barn, mén tänkte att de kanske ändrat dem till det bättre.

• Pillis1975

Ni som har röda velourisar från Åhlens, Lindex, Kappahl, Villervalla och Cubus...vilka verkar vara bäst på en smalis? Finns de från storlek 74-80?

Om ni undrar varför jag inte fått tummarna loss o köpa några ännu efter allt mitt tjat är det för att jag aldrig är inne i stan o kan köpa några

• Pillis1975

Annie Dark: Sök efter mikkline på Tradera, där finns det bruna. fick hem en härom dagen...jättefin
    Tycker att bävernylon är så tung och otymplig.

• Pillis1975

Barbone: Jag ser helst inte rosa princesströjor på min tjej heller

Zister: Jag hade definitivt inte köpt den till min son! Försöker du göra honom till transvestit???

NovJenny: Är jättetacksam för att du tar upp impregneringen Har köpt två overaller på Tradera som andas och hade inte impregnerat dem om du inte hade hittat infon Nu ska jag till sportaffär o köpa impregering

Apropå impregnering...min man kom in i morse o berättade att vi glömt att sätta in vagnen igår. Typiskt, det har öst ner inatt!!! Tänkte gå en runda på byn idag...barnens marknad Ja ja, får se om det torkat tills dess, betvivlar det starkt.

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5