Inlägg från: Pillis1975 |Visa alla inlägg
  • Pillis1975

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Mammapuh: Har icke testat det på vinbär tyvärr. Barnens kläder hamnar i källartrappan på kvällen o kanske tre dagar senare sorterar ag dem o ser alla fläckar o galltvålar då. Galltvål ska funka även på gamla fläckar där kläderna redan har blivit tvättade.

• Pillis1975

mammapuh, ja då ska ja testa yes då på de bruna prickarna som redan satt på en body som jag köpte på Tradera O på en tröja till mig från Tradera Jäkla dumma säljare!

• Pillis1975

mammapuh, fast å andra sidan e det kanske inte bananfläckar, de fanns ju redan där när jag köpte kläderna begagnade.

• Pillis1975

Känslan: Det ska funka med galltvål på morot. Jag har haft morotsfläckar men de gick väck

Frågar igen om citrontvål, vart hittar jag det?

• Pillis1975

Tack för svaret om citrontvål!

• Pillis1975

mammapuh: Snorky ska ha byxorna på sina barn Ha ha ha, borde nog koppla ner nu

• Pillis1975

mmamapuh; jag läste alltså "vad ska du ha dem till"

• Pillis1975

Line80: Vad blir portot på den tvålen?

• Pillis1975

Hon den där Novjenny som var här för några dagar sen kan man icke besöka Nån som har inträde till henne?
    I vilket fall som helst skulle jag fråga henne vad det där var för ett impregneringsspray hon pratade om o vart man kan köpa det...nån som vet?

• Pillis1975

Ha ha ha, nu måste jag lägg amig i den där diskussionen om fotokläder...kan han verkligen ha rött under grönt...blir det inte för mycet...vet dock inte hur den gröna tröjan er ut

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5