Snorky skrev 2008-11-06 21:24:22 följande:
han var 86 för nån månad sen... han hade sin overall första gången igår. Jag satte på honom den för att han var sjuk när vi gick o hämtade storebror på dagis. Jag håller med om att den inte är speciellt stor, men samtidigt... en storlek större skulle ju vara för stor istället och vara lagom när vintern är slut. Så den ska ju vara lagom nu liksom och de växer ju inte jättemkt heller. Tror jag beräknade att Mio skulle vara 91 cm i mars eller nåt och det tror jag absolut den räcker till.
Jo så är det nog, mina känns lagom nu, men kan inte rå för att tänka ändå att de är små i strl och jackorna vi köpte nu tog vi 98 på och när de var ute och lekte häromdagen och satte sig och klev upp om vartannat och sträckte sig efter handtaget för att öppna dörren in då var det nästan så att det stränade och det är ju bara början på säsongen ännu, äääääsch är väl bara nojjig...annars så har man väl en anledning att shoppa på rean sen så

Vart köpte du dina Mikk-lines eller vet du vilka som brukar ha kvar och rea? Tycker definitivt att det verkar vara en superoverall så det blir nog samma till nästa år med!