-
Ok tycker de ser lika ut på bilderna? Haha jag kanske är lite färgblind då eller så har de lagt ut fel bild är ju inte första gången det händer heller så.Snorky skrev 2008-09-10 20:41:28 följande:brun resp grå väl??
-
Ok my misstake.Snorky skrev 2008-09-10 20:44:38 följande:fast bilderna är olika och jag tror det är olika färg om man kollar riktigt noga.
-
Jag kör flytande, men banan skulle det vara problem? Har inte ens tänkt på och ändå käkar barnen banan flera ggr per dag ibland.
-
Jag kör flytande, men banan skulle det vara problem? Har inte ens tänkt på och ändå käkar barnen banan flera ggr per dag ibland.
-
Grabbarna blev fotade idag, Tim hade tydligen skrattat och busat med fotografen medan Leo hade varit mer avvaktande, brukar vara tvärt om! Eller så hade de blandat ihop dem...igen...hahaha! De hade iaf A och b på sig idag och jeans till det. En tjej i deras dagisgrupp hade också haft b på sig tydligen sa sambon får väl se på gruppkortet sen om alla haft samma på sig hehe.
-
Mä outlet-fliken är ju bara rester sen sommar-rean vad tråkigt.
-
Bra att det gick bra! Jag ska också reklamera en tröja nu nån dag (den från t3b2) då hela sömmen nertill resmats upp i första tvätten grrr. Jag brukar aldrig reklamera men nu jäklar!Nogula skrev 2008-09-13 12:53:22 följande:Idag var jag och reklamerade biltröjan. Det var som jag trodde. De jämförde den med en ny tröja och min tvättade tröja var ca 3 cm bredare och 5 cm kortare nertill.
-
Inga problem att reklamera tröjan idag på Lindex däremot så hade de ju ingen i samma stl och inte heller nån annan med mönster eller ränder på från t3b2! Sååå efter mycket letande tog jag ett par svarta velourisar istället och fick lägga 19,50 imellan men skit samma hade ändå inga svarta sen tidigare
-
Om det är pop: s du menar så fanns marinblå, röd och brunrutig i fjol.Känslan skrev 2008-09-13 21:49:36 följande:Någon som vet om förra årets overall med 2 blixtlås var marinblå?
-
Marinblå har ju funnits i många år, med lite olika detaljer såklart