• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • solstraalen

Åååååååååh nej :(

Sagas gråa velourisar från Lindex har gått upp i en söm :(

Det är liksom nertill på högra vaden, utsidan av benet. Där byxbenet är ihopsytt. 1.5cm hål där är de..

Vad hade ni gjort?

Reklamerat eller lagat själva?

Hon har haft dom på sig 3ggr bara..

Åh jag e "rädd" att går ja tillbaka med dom så har dom inga andra gråa i 98..

• CharmingGirl
    solstraalen skrev 2008-10-02 13:22:10 följande:
    Åååååååååh nej :(Sagas gråa velourisar från Lindex har gått upp i en söm :(Det är liksom nertill på högra vaden, utsidan av benet. Där byxbenet är ihopsytt. 1.5cm hål där är de..Vad hade ni gjort?Reklamerat eller lagat själva?Hon har haft dom på sig 3ggr bara..Åh jag e "rädd" att går ja tillbaka med dom så har dom inga andra gråa i 98..
    Ring och hör med 'din' lindexbutik och se omd om har några? Be dom lägga undan isf och gå dit och reklamera...
  • Winglur
    solstraalen skrev 2008-10-02 13:22:10 följande:
    Åååååååååh nej :(Sagas gråa velourisar från Lindex har gått upp i en söm :(Det är liksom nertill på högra vaden, utsidan av benet. Där byxbenet är ihopsytt. 1.5cm hål där är de..Vad hade ni gjort?Reklamerat eller lagat själva?Hon har haft dom på sig 3ggr bara..Åh jag e "rädd" att går ja tillbaka med dom så har dom inga andra gråa i 98..
    Hrm. Jag hade nog lagat själv, då det är ganska enkelt och "mitt" Lindex ligger 4-5 mil bort.
    Men annars hade jag nog gått tillbaka med dom!
    Och finns det inga mer i rätt strlk, så kan du ju ta hem dom trasiga igen och laga. :)
  • Pasadena

Men är det ett nytt test? Coops overall fick ju bäst i test för nån månad sen?

• Snorky
    Pasadena skrev 2008-10-02 17:24:54 följande:
    Men är det ett nytt test? Coops overall fick ju bäst i test för nån månad sen?
    det är ju olika företag som gör tester. Kul när det är lite olika overaller med. Men det bästa hade ju varit ett stort test med typ alla overaller på marknaden med så man verkligen fick se vilken som var bäst. Plus test gick väl ut på att testa overaller under 1000-lappen. Testfakta som testade tidigare i år, har ju använt overaller i helt olika prisklasser.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Fru Indosaurie

vem var det som hade h&ms överdragsbyxor?
    jag skulle vilja ha ett beninnermått på dom.. tror att min tjej har korta ben.

frågar i rabattråden också för jag kommer inte ihåg vart jag blev tipsad Cool

Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Fru Indosaurie
    Fru Indosaurie skrev 2008-10-02 18:26:38 följande:
    dom här då från h&m är det vinterbyxor?shop.hm.com/media/products/655/DL655_63726_54...så här står det:TäckbyxaResår i midjan och två sidfickor. Fleecefodrad bak. Förstärkning bak och på knäna. Reflex på ena benet. Vadderade. vind och vattenavvisande kvalitet i 100% polyester
    hmm ja det är det nog Cool
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5