• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • Ruso
    Glittrax skrev 2008-12-02 15:32:46 följande:
    tjohej vad dåligt det funkar på lindex online... visst, jag mailade igen och fick lösenord genast denna gång! men inga rabatter fungerar för mig.. endast 2 för 3 och babysockar.. nån fler som upplever samma sak?
    Men finns det så många rabatter som är giltiga nu då? 30% på ett barnplagg är ju förbi i alla fall... Beställde förra veckan med 30% på barn, 30% på baby, gratis strumpor och 50 kr rabatt.
    Glittrax skrev 2008-12-02 14:27:19 följande:
    nån som vet om man bara kan använda en av 50kronors rabattkoden? Fungerar det inte att ta två plagg från flick som är 2för3 och ett plagg från baby som är 2för3?
    Ja, bara en kan man använda på samma beställning, och nej, det går inte att blanda baby och barn på t3b2.
  • Wailea
    mizpiggy skrev 2008-12-02 14:55:13 följande:
    Hej hej! Vill bara upplysa om att det är sista gången "FEM MYROR" kommer till lindex,blir inga fler kollektioner, så skynda om ni vill ha nåt :)
    Pixxi skrev 2008-12-02 14:56:11 följande:
    Är det sant Var har du hört det?
    Undrar också....
  • Wailea

Vad konstigt att sluta med något som går så bra, men det kanske är något avtal de har som bara gäller tills nu...

• Pixxi

de kanske säjer så för att vi ska handla mer... o sen i vår säjer att de blev en kollektion till.

• Madge

En halvt om halvt OT-fråga. Ni som har äldre barn och fler barn... Ska man köpa liknande sak i julklapp till syskon? Barnen är 3 och 5. Har köpt ett jättefint nattlinne till lillasyster från Lindex från Bamsekollektionen och funderar på hurvida jag ska köpa pyjamas med tryck från Bamse till storebror. Vad tror ni?

• maggan75

Mina barn är snart 3 resp 6 år och jag köper likadant ibland men ibland inte .... så det är ju en smaksak Är det ngt som jag vvet att båda tycker mycket om så köper jag lika

• Line80

Jag köpte en varsin fem myror tröja åt mina barn.. 3 resp 6 år.. en son och en dotter.. de tycker om att ha "lika" kläder ibland!

• Madge

Hmm, ja, det är klart... Måste nog köpa liknande då. Båda barnen är ju Bamsefantaster .

• Madge

Hoppas det funkar bara... Storebror vill ha pyjamas i storlek 120-128, största storleken jag hittar är 122. Tror ni det funkar?

• Smultronhjärta
    Känslan skrev 2008-12-02 22:06:50 följande:
    Ett litet tips från Kappahl faktiskt.Tycker de haft tråkiga kläder på sistone men den här köpte jag i dag till min son:www.kappahl.com/misc/ProductDetails/?ArtNo=52...Finns tillhörande byxa också =)
    Vilken söt tröja- såg du ifall den fanns till större barn? Perfekt dagiströja
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Känslan
    Smultronhjärta skrev 2008-12-02 22:11:28 följande:
    Vilken söt tröja- såg du ifall den fanns till större barn? Perfekt dagiströja
    Ja visst va den söt =) Den fanns upp till 122 vad jag kunde se.Är ganska små i stlk:en.Tog 98/104 i tröjan (dubbelstorlekar) och 104 (enkelstorlkar) i byxor till min son som har 92 även om det kanske blir ngt stort.
  • Madge

Enligt hemsidan finns den fina tröjan (på barnavdelningen) i 86, 98, 110 och 122. Knasiga storlekar, men det kanske är dubbelstorlekar? Visst brukar KappAhl ha det?

• Känslan
    Madge skrev 2008-12-02 22:17:25 följande:
    Enligt hemsidan finns den fina tröjan (på barnavdelningen) i 86, 98, 110 och 122. Knasiga storlekar, men det kanske är dubbelstorlekar? Visst brukar KappAhl ha det?
    Det är dubbelstorlekar,som jag skrev ovan.
  • TereseA
    Känslan skrev 2008-12-02 22:06:50 följande:
    Ett litet tips från Kappahl faktiskt.Tycker de haft tråkiga kläder på sistone men den här köpte jag i dag till min son: www.kappahl.com/misc/ProductDetails/?ArtNo=52... Finns tillhörande byxa också =)
    vad fin..ska in o kika i affären...kappahl tycker jag har fina kläder...bättre kvalite än Lindex oxå.
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5