• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • Wilmis07
    Lilaa skrev 2008-12-02 10:01:48 följande:
    Förresten, Nån som vet om Lindex online har nått minimunvärde när man beställer?
    Nej det har dom inte.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • katarina118

snorky

åå ja vill oxå va utomlands..hur länge ska ni va borta??va ha ni för väder??

• Line80

Nån som köpte dam klänningen som va på Today erbjudande i fredags? Behöver tips på vad man kan ha upptill?

• Glittrax

jag tänkte beställa på lindex online, men kommer inte ihåg mitt lösenord, så jag har skickat att jag vill ha ett nytt, men får ju inget!! vad göra?!

• Line80
    Glittrax skrev 2008-12-02 13:07:20 följande:
    jag tänkte beställa på lindex online, men kommer inte ihåg mitt lösenord, så jag har skickat att jag vill ha ett nytt, men får ju inget!! vad göra?!
    det tar en stund.. så vänta så kommer det
  • Glittrax

Line80: beställde ju i förrgår...

• Glittrax

nån som vet om man bara kan använda en av 50kronors rabattkoden?

Fungerar det inte att ta två plagg från flick som är 2för3 och ett plagg från baby som är 2för3?

• mizpiggy

Hej hej! Vill bara upplysa om att det är sista gången "FEM MYROR" kommer till lindex,blir inga fler kollektioner, så skynda om ni vill ha nåt :)

• Pixxi
    mizpiggy skrev 2008-12-02 14:55:13 följande:
    Hej hej! Vill bara upplysa om att det är sista gången "FEM MYROR" kommer till lindex,blir inga fler kollektioner, så skynda om ni vill ha nåt :)
    Är det sant Var har du hört det?
  • Glittrax

tjohej vad dåligt det funkar på lindex online...

visst, jag mailade igen och fick lösenord genast denna gång! men inga rabatter fungerar för mig.. endast 2 för 3 och babysockar.. nån fler som upplever samma sak?

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5