• Pixxi

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Har man rekmationsrätt på kläder som är köpta i höst där trycket har spruckigt?

• Pixxi

Jag beställde 6 par velourbyxor. Betalar för 4 par och har 10 % på det, men ingen 30% alls, men misstänker att jag inte får det pga att det är tag 3 betala för 2.

• Pixxi

Hur ser det ut i  affärerna där ni bor med Fem myror leggings? Jag är vill så gärna ha ett par bruna

• Pixxi

Jag fick hem 6 par velourbyxor jag beställt på nätet idag. Jag fick inte rätt storlek ( 98 ) utan 104... 104 är ju jättestort eftersom min lilla just växt i 98. Men döm om min förvåning, det skilljde nästan inget alls på de storlekarna. Kanske 2 cm. Så hon kan redan har 104 i byxor. Visst är de ovanligt små i storlekarna även byxorna??

• Pixxi

Men vad faan.... har det kommit mer fem myror nu?Skrikandes

• Pixxi

Såg på tradera både velourkjol o strumpbyxor... på nätet finns en tröja.

• Pixxi
    Snorky skrev 2008-11-13 23:27:43 följande:
    Jag var på Lindex idag på stan i Örebro och där höll de på att plocka fram alla all kids-kläder... tråkiga o fantasilösa tyckte jag... mkt gammalt och bara i rött o blått Dessutom hade de fått in massa nya fem myror kläder... collagetröjor, randiga toppar, enfärgade toppar med bokstäver (nya motiv) och lite mer. Men det kändes också lite uttjatat nu... de måste nog tänka om och komma med nytt ist för köra på med det gamla. Det kommer inte hålla i längden. Tycker Lindex tappat otroligt mkt nu i höst.
    Kom det nån ny klänning? Är också trött på fem myror men en annan klänning än den bruna skulle jag gilla
  • Pixxi
    Känslan skrev 2008-11-14 11:46:58 följande:
    Jag såg en ärmlös klänning i går i rosa,jättefin =)
    Och då fick jag ha begär på en sån
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5