• Pixxi

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Djungelvrålen skrev 2008-11-20 16:09:42 följande:
    Pixxi: Vart hittade du den vita boleron? Vilka stl fanns den i?
    Jag köpte den i Vetlanda tror jag men den finns nog på alla lindex.. fanns i storlek 86 -122 har jag för mig, min lilla har storlek 104 klänningen fanns bara i 98 men det funkade...
  • Pixxi

Jippi!! Äntligen fick jag tag på en jeansklänning, o dessutom Fem myror...

• Pixxi
    Ruso skrev 2008-11-21 15:45:48 följande:
    Du skrev tidigare att du handlar i Vetlanda - var du där i dag? Finns mycket Fem myror kvar och har den gröna plyschen kommit in?Och en nyfiken fråga...bor du där?
    Jag bor på gotland Jag åkte förbi på vägen hem från mina föräldrar Jag köpte den på nätet
  • Pixxi
    lugnåsbo skrev 2008-11-22 20:57:12 följande:
    tjo tjo.. har ju oxå upptäckt dom snygga gröna velourisarna på lindex, hade inte kupongen med mej igår så jag hoppas dom finns kvar imorrn för jag glömde lägga undan.Tyckte dom passa jättefint ihop med de gröna elefanttröjorna!Köpte bara klänningen i fem myror igår får önska mej lite tröjor till barnen i julklapp
    Köpte du Jeansklänningen? Är den fin? Mjuk / hård? Beställde den från nätet igår
  • Pixxi

Såg på lindex hemsida att de fått in nya tjejtröjor, men ingen bild, är det bara jag som inte ser dem?

• Pixxi
    anette 81 skrev 2008-11-26 12:36:38 följande:
    hittar inte det på hemsidan
    Första sidan
  • Pixxi

La just in bilder på Jeansklänningen i bildtråden. Gillar ni den?
    Jag tycker den är jättefin även om den är lite tait för min tjockis.

Tycker ni det blir förmycket med både strumpbyxor o tröja under som matchar? Jag har ännu inte bestämt om jag gillar färgen eller inte

• Pixxi

Jag hade nog aldrig köpt tröjan om det inte var så att det var roligt med strumpbyxorna Men men,,,, det finns ju alltid tradera

• Pixxi

Jag tog 104 på klänningen. Hon har 104 på de flesta lindextröjor utan bamse. Bamsetröjorna är jättestora
    Fast Bodyn hon har på sig är 92 Och den sitter perfekt , de är större i storleken än tröjorna tycker jag.

• Pixxi

Jag håller med, min tjockis behöver de större tröjorna pga att de små sitter tait på magen. Hon är ganska bred hur lång hon är vet jag inteGenerad Myror tröjorna är små/ taita/ korta  på magen men ärmarna är ok i storlek 98. Men lindex storlekar överlag är väldigt olika stora i storlekarna tyker jag .

• Pixxi

Den ena ser svart ut o den andra rosa, tycker jag.

• Pixxi

Var den Lila, jag är så sugen på den rosa, men jag har redan köpt julklänning.

• Pixxi

Det står att den är lila - (Pretty lilac)

• Pixxi

Jag tyckte klänningen såg så fin ut på nätet. Sen såg jag att rosetten satt fram på magen. Det passar inte min lilla som har en sån kula fram

• Pixxi

Jag köpte den röda velourklänningen för 149 :- sen har vi den lila från i våras.

• Pixxi

Dagens klänning tog ju slut fort måste jag säja Tänkte titta på den men den är redan slut i nästan alla storlekar...

• Pixxi
    mizpiggy skrev 2008-12-02 14:55:13 följande:
    Hej hej! Vill bara upplysa om att det är sista gången "FEM MYROR" kommer till lindex,blir inga fler kollektioner, så skynda om ni vill ha nåt :)
    Är det sant Var har du hört det?
  • Pixxi

de kanske säjer så för att vi ska handla mer... o sen i vår säjer att de blev en kollektion till.

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5