Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Zizter skrev 2008-09-15 23:05:41 följande:
    inte för att det spelar nån roll vilken årsmodell skorna har! hahaha men de va ju nån som undrade...själv knep jag ett par KAVAT på halva priset på ELLOS.. wehee.. tack för tipset i tråden! läser men skriver inte så ofta..
    Jag fick oxå ett par kavat för halva priset,blev lite förvånad när rabatten gällde på det. För så fort det är något riktigt bra så brukar det aldrig gälla på den varan när det gäller Ellos. Så där ska det hållas utkik när vårskorna behövs köpas
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    Glittrax skrev 2008-09-15 23:26:36 följande:
    Labrador älskare: glömde att fråga, har du alltså beställt dom på lindex shop online?
    Ja det har jag ,men har inte hämtat dom ännu.Men jag beställde stl 86.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Nu vill jag att det ska komma in velourbyxor i shoppen!

• Wilmis07

Jag har dom för 149 kr på min dotter,lagom tycker jag med andra kläder under.Sen kan man ju ha ett par fleece byxor under.

Fru Indosaurie skrev 2008-09-16 14:14:45 följande:
    hur var det med överdragsbyxorna på hemsidan?Dom för 149 kan man ha dom nu? eller 199?
  • Wilmis07
    Fru Indosaurie skrev 2008-09-17 17:55:12 följande:
    haha jag vet. hon blev väl mest matt över att jag ringde.. hoppas att den kommer snart!
    Lindex organisationen har mycket att önska,dom har inte störtkoll om man säger så... Skrikandes
  • Wilmis07
    Jessica24 skrev 2008-09-17 22:29:13 följande:
    Såg för en tid sedan att någon lagt upp ett kort där barnet hade en brun velourdress från Lindex.Vet tyvärr inte vem det var, men jag kan tyvärr inte hitta den på Lindex då jag är där och den verkar inte finnas på hemsidan heller.Någon som vet vilken jag menar? Kanske är den från en annan "kollektion"?
    Det var jag som lagt upp bilden på velourdressen,har sett den på ett par olka lindex där jag bor.Den är en stor favorit här hemma
  • Wilmis07
    Jessica24 skrev 2008-09-18 00:05:01 följande:
    Åh, då måste jag hitta den. Skulle vara mysig för lill-tjejen nu i höst.
    Jag hittade den på baby vid pojkkläderna.
  • Wilmis07
    Jessica24 skrev 2008-09-18 00:26:50 följande:
    Ska kolla där till helgen då det ska shoppas. Fanns den upp till 80 eller 86?En massa frågor om en ynka liten dress, märker jag.
    Stl 80 om jag inte minns fel,min dotter är ca 75 lång och väger väl runt 10kg och har stl80 på sin.
  • Wilmis07

Äntligen fått tag i rosa och lila velour

• Wilmis07
    Pinkie skrev 2008-09-18 22:28:05 följande:
    Nähä, OK! Då hoppas jag att det inte är tjejen som lämnade ut paketet till mig som står i kassan då bara för hon lär känna igen mig...!!
    När man ska byta saker som man köpt i webshoppen så gör man det i butik,så det gör man nog med reklarmationer också.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5