• juliariiel

Hur hittade ni varandra?

Berätta var och hur träffades ni? Och vad kände ni först när ni såg på varandra?

• Svar på tråden Hur hittade ni varandra?
  • mammas skatt

Han var toastmaster på ett bröllop jag var på.. Men det tände inte riktigt till förren han hade bjudit upp mig tre gånger efter middagen..

Vi har setts på några fester för 5-6 år sedan men då har det inte varit något och vi har inte mer än hälsat på varandra då.. Nu när vi har träffats ett tag så vågar jag nästan börja tro på dom som sa att dom träffade det som dom visste var mannen i deras liv.. För det känns som jag har gjort det nu....

Tim, mitt hjärta, mitt allt!
  • Anonym

Mammas skatt - Fast du är väl knappast gay?

En tjej träffade jag på min dåvarande arbetsplats, en annan på QX, fast nu är QX så oseriöst tycker jag. Nu är jag singel, letar inte heller efter nån, dyker Hon upp så gör hon det utan att jag letar och jagar runt.

• Morning Star

På lunarstorm för 7 år sedan

• Multignutten

Var verksamma i samma förening och jag bodde hos hans mamma till och från. Vi delade bäddsoffa några gånger men inget hände men efter en fest så hettade det till och sedan den dagen har vi hållit ihop. Vi är nu gifta och har en son tillsammans. :)

• presens konjunktiv

Vi gick på samma skola. Några år efter studenten ramlade vi över varandra på Sylvia. Hon var nyhemflyttad, jag var nyutkommen. Så vi bestämde oss för att gå ut ihop, i brist på andra homovänner. När vi träffades var vi nog mest nervösa, inget mer speciellt. Men en öl blev en heldanskväll blev en natt blev ett förhållande.

Sois réaliste: demande l'impossible!
  • 242

på playahead för 7år sedan (fast nu såg ja att ja inte hörde hemma här,not gay)

• Anonym (Hmm)

QX, typ tre år sen. Jag undrade lite varför hon hade en mössa mitt i sommaren, but she was so cute. Didn't work out so good though.

• Multignutten

Såg att jag inte heller hör hemma här, läste inte ordentligt innan jag skrev mitt innlägg. Ver om ursäkt för det :)

• citjonfjäil

jag träffade min sambo genom en kontaktannons,låter kanske i mångas öron konstigt men det var inte så konstigt vi bestämde träff efter fått veta lite om varandra, min bästa kompis "litetliv08" här inne var med och träffade honom första gången och det var lite nervöst de första timmarna men sedan flöt allt på...
    jag blev nog kär i honom vid första ögonkastet...
    tror det var för honom också, han var jätteintresserad det kände jag ju...
    vi har varit förlovade i fyra år nu och gifter oss nästa år.
    känner många med mig som träffat sina män på såvis..

Svar på tråden Hur hittade ni varandra?