• juliariiel

Hur hittade ni varandra?

Berätta var och hur träffades ni? Och vad kände ni först när ni såg på varandra?

• Svar på tråden Hur hittade ni varandra?
  • playmate86

jag och min sambo träffades genom hans kusin som också är min bäste vän

• Gaytjej
    Tussebus skrev 2008-09-22 17:39:24 följande:
    Vi blev utslängda ur kyrkan o lever ett syndigt underbart liv tillsammans med hennes barn som vi har på halvtid....
    :) Good for you! :)
  • atypisk typfel

Vi träffades på en kontaktsajt på nätet år 2001, minns inte längre vad sajten heter och den försvann något år efter det att vi hade hittat varandra därigenom. Det var ingen specifik sajt som det finns mängder av idag när allt är uppdelat, utan det var allt i allo mer eller mindre. Mer som en brevvänsajt där man kunde träffa kärleken ungefär. Jag hade en annons inne, sökte inte kärleken på den tiden (var 23 år), min man hade ingen egen annons inne men fann min och på den vägen är det. Har nu levt ihop runt nio år, har en son på två år tillsammans och blir bara alltmer kära i varandra...

transhumanist vegan transgender
  • Anonym (Hanna)

Jag träffade min stora kärlek Anna via QX. Började prata med webbkamera via msn och det sa KLICK på en gång, vi blev förälskade på en dag och när vi träffades 3 dagar senare, IRL sa det PANG, nu flyttar vi ihop efter 6 månader! Tok-kära!!

• STARS06

vi träffades på jobbet, hon arbetade där redan och min första dag på jobbet så fick jag gå bredvid henne. Tyckte hon var helt underbart vacker och på den vägen är det =)
    visserligen är det 18 års ålderskillnad men vi är underbara ihop och jag älskar min kvinna

• Anonym (magfa)
    Trollet i skogen skrev 2008-09-21 20:04:19 följande:
    Vi träffades på jobbet. Jag i början av min skillsmässa och hon flata och precis blivit dumpad av sin sambo.
    Vi hade någon vecka av vibbrerande luft och tåflirt på jobbet sen kom hennes ex på att hon inte visste vad hon kände. Så dom blev ett par.

Min skillsmässa gick igenom med dunder och brak. Ut i gay världen vandrade jag! Läskigt och skrämmande.

Ett år senare sitter tjejen från jobbet och berättar att det är igen som för ett år sedan i hennes förhållande, alltså slut. =)
    Vi börjar umgås, träffas, myser har det underbart i 3-4månader sen börjar hennes ex igen. Jag väljer att gå, finns ingen anledning att spela på andra fiolen. Jag är ett första handsval!

Dom har sex och hon och jag pratar inte egentligen alls.

Under hela den här tiden har jag dateat tjejer, nytt och spännande. Försökt med killar men det var fel.

Så en dag på jobbet kommer en kollega och berättar om ett rykte...att jag och den tjejen varit ett par!! Jag berättar vår historia men att vi inte är det längre. Går till tjejen och berättar om ryktet. Då börjar vi prata igen, vi börjar chatta och smsa. Prata om allt vi inte vågat eller velat förut. Jag var inte intresserad av ett förhållande med henne, hur dum får man vara om man går på samma nit igen?!? Men krogen och fylla vi hamnade gång på gång i säng. Även denna gång var det jag som satte stopp, nu vill jag vidare!

Men då kröp det framm =) Hon älskade mig!! Min rädda, fega lilla flicka på 34år.

Nu har vi precis lånat pengar till ett nytt kök och det pirrar lite i mig när jag tänker på hur mycket vi älskar varandra och hur nära det var att det inte blev vi två!
    ÅH vilken solskenshistoria! Och vilken historia, satt med hjärtat i halsgropen när jag läste! KUL att det "gick vägen". Lycka till med köket!
  • Mr Gay Olle

Jag träffade min kille på www.mycrusing.com/

Det är en community för gay kill ar med gaychat (med eller utan webcam) och massor med roliga funktioner.

Självklart är den 100% gratis.

Det lustiga var att vi bodde bara 10 min från varandra utan att veta om det! :D

• Tussebus
    Mr Gay Olle skrev 2011-01-12 18:01:58 följande:
    Jag träffade min kille på www.mycrusing.com/

Det är en community för gay kill ar med gaychat (med eller utan webcam) och massor med roliga funktioner.

Självklart är den 100% gratis.

Det lustiga var att vi bodde bara 10 min från varandra utan att veta om det! :D
    Hehevad häftigt! :) -att ni bodde så nära varandra menar jag Glad
  • Emastar

Vi träffades på jobbet, hon vad kock och jag jobbade som usk inom hemsjukvården... Började med små korta fraser varje ggr vi skulle hämta mat att köra ut, och eftersom hon var gift med en man och jag var i ett förhållande så var det ganska oskyldigt, men jag hade sen första ggr jag sett henne tyckt att hon var Nåt Specielt och det vackraste jag sett,.... :D  Hon skilde sej och vi började bli mer och mer vänner, umgicks ganska mycke och delade samma åsikter och intressen,. Och för varje ggr så pirrade det till i magen och jag började inse att detta är mitt livs kärlek..  Jag var fortfarande sambo med en kille, men insåg att det är inte livet jag vill leva och att jag innerst inne är gay. Jag flyttade hem till mina föräldrar och blev min egen igen. Och sommarn 2007 skulle komma att bli sommarn jag aldrig glömmer, Dock fegade jag ur och vågade inte ta steget men det vågade hon, och så blev vi tillslut ett par. :D Hon som inte var ett minsta gay enlig henne själv tidigare tog initiativet till att vår vänskap skulle övergå till ett förhållande.. vi flyttade ihop efter 3 månader och sen har det bara rullat på :D 
    Det är 3 ½ år sen, och nu har vi vårt eget hus på landet sen snart 2 år tillbaka och planaer för framtiden.

• Tussebus

Låter härligt! :) Planer på smått, eller har ni redan tillökning i form av fyrfota vänner?

Svar på tråden Hur hittade ni varandra?