Inlägg från: kvinna 86 |Visa alla inlägg
  • kvinna 86

Mödravård i Malmö

jag bor i centrum och gick på granens mvc (ligger vid värhem) tilljör egentligen en annan vårdcentral men tror deras mvc är privat. imalmö är det jättesvårt att komma till privat. man brukar oftast gå där man tillhör så att säga var bor du?

• kvinna 86

lovelise
    det är nästintill omöjlighet att få gåprivat i malmö. när jag ringde så var det fullt överallt.
    nu heter det barnmorskemottagning istället förmvc tror jag

• kvinna 86

Rebubblan
    där ville jag gå men de hade semesterstängt när jag ringde så blev på granen istället. tillhör också capip citykliniken. tycker du det är bra där? gör de vul där?

• kvinna 86

annars har jag hört mycket bra om "familjens hus" ocksåligger vid folkets park, vet dock inte om man får gå där om man inte tillhör södra innerstaden men man kan ju ringa o fråga

• kvinna 86

jasså men det är ju bra! att man får göra vul innan inskrivningen. vad gjorde man mer hos gyn? eller var det bara vul de gjorde? jag har gått hos en gyn där innan som ehter jelena

• kvinna 86

ok tack för svaren. var fick ni göra det stora ul:et sen? på umas? när fick ni komma på inskrivning? hoppas jag kan komma till där när det är dags för nästa bebis

Svar på tråden Mödravård i Malmö