• ploppviola

Frun aldrig nöjd

Fråga henne hur hon vill ha de..ett förhållande är att ge o ta på lika villkor..Att hitta varandras kärleksspråk är A och O.(kärlekens fem språk är en mycke bra bok)...Fråga henne hur du visar henne uppskattning......visa din svaghet o säg att du inte orkar ha de så här o fråga vad hon är bered att göra åt saken.

Här ska man kanske skriva nåt fyndigt?
  • ploppviola

Vi gick en kurs som heter dom otroliga åren..De handlar mycke om att sätta gränser o att berömma mycke..För allt typ..Vad god mat du gjort,vad fin du är.. vad fint här är osv Till sist smittar de av sig jag lovar..hon kommer häpna..! Tom min älsta son som har sina komplimanger långt in har börjat berömma sina syskon...

• ploppviola

Um förstår de tar emot.....men kämpa vidare om du anser att de är värt de..Jag är själv otroligt kass på att berömma vuxna,barnen går bra men jag tränar varje dag....

Min man berömmer mig hela tiden o de smittar faktiskt av sig..lite iaf..

Rätt komiskt för här gick jag typ 10 år o trodde att min mans kärleksspråk var beröring o sex o de visade sig vara komplimanger..När min man läst boken kom han o sa:jag trodde ditt kärleksspråk var komplimnager o gåvor men nu fattar jag att de är tid för varandra..Ha ha jag de är de jag försökt säga ett antal år...

Kan du inte boka nåt sånt här föredrag där dom tar upp kvinnligt o manligt och relationer..De är så populärt i dag..Man skrattar gott o känner igen sig o ta henne på nån mysig middag o överraska henne..Få henne att tappa hakan.....

Bit i hop o försök sen hoppas jag de vänder för er....

Svar på tråden Frun aldrig nöjd