• Anonym (undrande)

Munknull

Jag undrar vilka ställningar ni brukar köra med? Vi brukar göra så att jag står på knä framför honom, men känner att det skulle vara kul att variera...
    Tacksam för era tips!

• Svar på tråden Munknull
  • Anonym (munnen)

hmm ja jag brukar sitta på knä på golvet o han sitter i soffan o så suger jag honom, eller så ligger jag på ryggen o han står över mig o knullar min mun...

• Anonym

Samma som inlägg 1. Vanligtvis föredrar jag att bestämma själv när jag suger men om min kille vill munknulla mig brukar vi antingen göra så att jag ligger på rygg på sängen och han står över mig och knullar min mun. Tycker det är ganska obekvämt men för hans skull så..

Eller så pallar man upp kuddar mot väggen så man kan sitta bekvämt i sängen och så får killen stå framför/över en. Det är bara de 2 varianterna vi brukar köra vad jag kommer ihåg.

• Anonym

Men snälla jag avskyr när det kommer in såna inlägg om hur sugen/kåt nån blir av att läsa tråden. Det var inte det den handlade om.

• Anonym (Tjej)

Tycker om att suga/munknull men tycker det är svårt att hantera när killen ska komma, vill inte ha det i munnen...hur löser ni det?

• Anonym

Jag brukar låta honom komma i munnen. Det är ju lättast att undvika när man suger (om man definierar suger som att jag rör mig, munknull är när man inte rör huvudet utan killen utför rörelsen). Om jag inte vill att han ska komma i munnen när jag suger brukar jag runka av honom när han kommer/smeka pungen, det brukar vara det han uppskattar mest.
    Om han inte ska spruta i munnen vid munknull får han själv dra ut den och spruta var nu båda föredrar.

• Anonym (Jojo)

inget jag testat på bara vanligt orolasex när killen sitter/ligger ner...

• Anonym (snoken)

provade häromdagen en ny ställning. Omvänd ridställning men mig längre upp. Tjejen på ryggen med en hög kudde under huvudet. Så var det som doggystyle men det var hennes mun som blev knullad.

Mannen har väldigt stor kontroll i denna ställningen. Positivt/negativt för olika par. Det funkade bra för oss.

• Decnet

Om grabben har styrkan iarmarna kan ni prova en stående 69:a.. killen står och du slänger bara låren över axlarna på honom.. det är tillräckligt mycket motvikt för dina ben att han bara behöver hålla dig i "huvet" och köra på bäst han vill.. du har fria händer till vad du vill samtidiigt omhan nu känner för det att slicka dig eller hålla dig om rumpan.. Den är sjukligt super.. Ja, det blir mycket blod i huvet, men skall det "munknullas" kan man juh göra det ordentligt...

• Anonym (tantra)

en härlig är, OM MAN KONTROLLERAR DET SJÄLV OBS OBS OBS!!!, att suga bakifrån, då får man in hela lingam. Man ligger eller halvsitter med bakåtlutat huvud så att halsen "öppnas upp" lite mer... tantrisk sex, stående ovationer från mannen garanterat!!! :D

Svar på tråden Munknull