• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Constelacion

Ojj då, då kan vi räkna med fullt upp där då vi ska oxzå dit i helgen... bokat stuga fredag till söndag

tjenixen skrev 2008-10-08 11:42:05 följande:
    I helgen kan jag tänka mig att det kommer bli ganska mycket folk. Det är campingträff i alla fall där ganska många campare ska träffas och ha skoj och även då kombinera med besök på Gekås. Hade gärna varit med själv men det funkar inte för oss den här helgen.Kommer bli en liknande träff igen i mitten på april har jag för mig.
  • Tjej 83
    tjenixen skrev 2008-10-08 11:42:05 följande:
    I helgen kan jag tänka mig att det kommer bli ganska mycket folk. Det är campingträff i alla fall där ganska många campare ska träffas och ha skoj och även då kombinera med besök på Gekås. Hade gärna varit med själv men det funkar inte för oss den här helgen.Kommer bli en liknande träff igen i mitten på april har jag för mig.
    tänkte åka på söndag annars, men bror min sa att det kommer bli rejält mycket folk då, så det är camping, ok då.
    tur vi kunde ändra dag.

ja ja kan kolla wii saker ska ändå dit ner, o spel, de är la vid leksakerna o dit ska ja med,,, borde inte då 2 åringen säkert vill ha med halva affären hem då men men.. måste ju kolla ltie julklappar men inte köpa de nu, men se priser o vad som finns iaf..

kolla lite vad som finns i scrapväg, ramar-priser, böcker va de nån som undra.
    ska man ändå förbi så?!
    men man får la inte fota där inne?? ananrs hade det vart toppen så mycket lättare heheh...

ska möta upp mamma o syrran där, men fundera på om ja ska våga chansa o åka tidigare dit, o kolla lite längre tid på kläder bl.a.. vågar man det med 2 småbarn? själv? njeee
  • Wildis81
    0407 skrev 2008-10-08 13:08:45 följande:
    Nej det är husvgansforum som har träff denna helgen & dom är många.
    Vilken dag börjar träffen?? Ska dit på fredag.....
  • Constelacion

*puffar* frågan om rutchkana?! ngn som vet om det finns där ner? och pris i så fall ä ute efter en liten i plast som man kan ha inomhus

• himla

ååå ska också dit på fredag... det här låter inte bra ...   vill ju ha hela affären för mig själv !!!!

♥Pontus 040812 v.35+4♥Sanna 061002 v.40+2♥mf 0511 & 0711♥
  • Constelacion

samma här (fast vi ä ifs där hela helgen!)

himla skrev 2008-10-08 13:42:36 följande:
    ååå ska också dit på fredag... det här låter inte bra ...   vill ju ha hela affären för mig själv !!!!
  • annalena81

ang rutchkana vet jag att in syster köpte en sån i under somaren, tror den gik på typ 149 eller nått. ver ej om den finns kvar nu dock.
    Jag har precis fått några tjejer att följa med mig till underbara ullared :O) det blir första gången för alla 3 så jag har mycket att lra ut i den 4-5 långa bilresan ner :O)
    Vi komer att shoppa so tookar söndag 19/10 i hopp o att det ör liiite indre folk då eftersom det är precis innan barnbidrag och lön.
    Vad tror ni? 

• Constelacion

Kan vara så tror jag att det är midnre folk då

tack då vet jag om rutchkana, hoppas på att det finns en i alla fall då

annalena81 skrev 2008-10-08 14:01:07 följande:
    ang rutchkana vet jag att in syster köpte en sån i under somaren, tror den gik på typ 149 eller nått. ver ej om den finns kvar nu dock.Jag har precis fått några tjejer att följa med mig till underbara ullared :O) det blir första gången för alla 3 så jag har mycket att lra ut i den 4-5 långa bilresan ner :O)Vi komer att shoppa so tookar söndag 19/10 i hopp o att det ör liiite indre folk då eftersom det är precis innan barnbidrag och lön.Vad tror ni? 
  • pannkakan06

om 24 timmar är man nere o shoppar

• Lapskojs
    annalena81 skrev 2008-10-08 14:01:07 följande:
    Vi komer att shoppa so tookar söndag 19/10 i hopp o att det ör liiite indre folk då eftersom det är precis innan barnbidrag och lön.Vad tror ni? 
    Från GeKås hemsida:

När ska man komma till Ullared?
    Störst rusning innan lön
    Lågsäsong är årets tre första månader och juni månad
    1:a halvan av juli och 2:a halvan av augusti - Undvik början av veckan ? minst kunder lördag
    April och maj samt höstens högsäsong har vi som mest kunder fredagar och lördagar
    Under högsäsong, satsa på måndag ? torsdag efter klockan 15.00 då våra bussar rullar hemåt
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8