• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Dame72

Lucialinnen och tomtedressar kostar 39.95

I´m a bitch im a mother im a siste im a sinner im a nurse im a lover
  • jajja81

Okej då, här kommer min inköpslista!!!

Plankor (till plankstek)
    Elvisp
    Våffeljärn
    Gardiner
    Handdukar,stora
    Påslakan
    Sadelvärmare till cykel
    Regnställ, vuxen
    Blockljus,värmeljus
    Vinterjacka till mig + sambon
    Barn-pyjamasar
    2 delat vinterset
    Fuskpolo, halsduk
    mössor, vantar
    Trosor,kalsonger,strumpor
    Cardigans, tunikor, linnen
    Baströjor till mig
    Jeans till alla 3
    Vattenfärg, målarböcker
    Pärlplattor, pärlor
    Present till en 1-årig tjej
    Cykelhjälm (barn)
    Rakhyvel, rakblad
    Dag- och nattcreme till ansiktet
    Ansiktsrengöring
    Disneyfilmer
    "Bilar" saker från filmen Bilar, allt med Blixten McQuenn helst
    Leksaks elvisp
    Mascara Loreal
    Tröjor, t-shirts till sambon
    Kökshanddukar
    Julklappar till 2 st 3 åringar och en 5 månaders bebis
    Vinterskor till alla 3
    Gympaskor till sambon
    Elektriska ljusstakar, helst stjärna på fot.
    Gummistövlar, vuxen
    Pepparkaksformar
    Bandspelare (billig)
    Sagoböcker med tillhörande cdskiva
    Xbox spel om det finns till vettigt pris

Isac, mitt allt!
  • Tjej 83
    jajja81 skrev 2008-10-07 22:29:11 följande:
    Okej då, här kommer min inköpslista!!! Plankor (till plankstek)ElvispVåffeljärnGardinerHanddukar,storaPåslakan Sadelvärmare till cykelRegnställ, vuxenBlockljus,värmeljusVinterjacka till mig + sambonBarn-pyjamasar2 delat vintersetFuskpolo, halsdukmössor, vantarTrosor,kalsonger,strumporCardigans, tunikor, linnenBaströjor till migJeans till alla 3Vattenfärg, målarböckerPärlplattor, pärlorPresent till en 1-årig tjejCykelhjälm (barn)Rakhyvel, rakbladDag- och nattcreme till ansiktetAnsiktsrengöringDisneyfilmer"Bilar" saker från filmen Bilar, allt med Blixten McQuenn helstLeksaks elvispMascara LorealTröjor, t-shirts till sambonKökshanddukarJulklappar till 2 st 3 åringar och en 5 månaders bebisVinterskor till alla 3Gympaskor till sambonElektriska ljusstakar, helst stjärna på fot.Gummistövlar, vuxenPepparkaksformarBandspelare (billig)Sagoböcker med tillhörande cdskivaXbox spel om det finns till vettigt pris
    barn ska ju ha grönt spänne på hjälmen o ja kolla på gekås o de hade itne det då. så ja köpte på icamaxi.
    men de kanske fått in det nu?
    xbox spel är billigar eän i andra affärer men mest gamla spel itne de helt nya, kollat till sambo förut hehe..

nån visa bild på julchokladkalender bra tack
  • jajja81
    Tjej 83 skrev 2008-10-07 22:38:05 följande:
    barn ska ju ha grönt spänne på hjälmen o ja kolla på gekås o de hade itne det då. så ja köpte på icamaxi.men de kanske fått in det nu?xbox spel är billigar eän i andra affärer men mest gamla spel itne de helt nya, kollat till sambo förut hehe..nån visa bild på julchokladkalender bra tack
    Ja, har dom inga hjälmar med grönt spänne får det vara! Det trodde jag dom flesta butiker som säljer hjälmar hade, är det inte lag på det?!

Min sambo får kolla in xboxspelen själv. Det är han som spelar....
    Så då har dom inte nhl 09 då?! trist....
    Isac, mitt allt!
  • pannkakan06

oo vad inspirerad man blir när man läser era listor... *fyller på min mer* inte klokt man får verkligen ta med sig stora plånboken
    LYCKLIGMAMMA: läste din lista och såg pingufilmer, jag var nere i våras och köpte 5 olika pingufilmer, finns massor av dom..

Jag själv letar efter dora filmer.. hiih..

Ni som köpt den där barndammsugaren, hur fungerar den låter den o allt? Pris???

• pannkakan06

glömde säga att jag åker på torsdag blir där heeela torsdag o heeeela fredag, gissa om man kommer handla ihjäl sig..

• jajja81

Vi åker såklart på höstlovet.... få se hur det kommer att gå. Nån som har varit där tidigare på ett höstlov?

Fredag 31/10 till lördag 1/11.

Var in på Gekås hemsida och hittade

När ska man komma till Ullared?
    Störst rusning innan lön
    Lågsäsong är årets tre första månader och juni månad
    1:a halvan av juli och 2:a halvan av augusti - Undvik början av veckan – minst kunder lördag
    April och maj samt höstens högsäsong har vi som mest kunder fredagar och lördagar
    Under högsäsong, satsa på måndag – torsdag efter klockan 15.00 då våra bussar rullar hemåt

Så med andra ord har vi alla odds emot oss!

Lönevecka
    höstlov
    slutet av veckan

Kan det bli bättre än så?!

Isac, mitt allt!
  • pannkakan06

jajja81: jag var där förra året precis som du ska åka jag säger bara ett ord: KAOS!! tog ca 1½ timme bara att komma in (då var vi där när dom öppnade) och för att inte tala om där inne man fick prejja sig fram med kundvagnen. vi var helt svettiga när vi kom ut. det var första gången vi var där och vi orkade inte ens med damunderkläder/hushåll/inredning/elektronik/smink. tragiskt så nu ska vi ta igen det på torsdag och fredag hoppas på mindre folk för nu är det ju nästan mitten på månaden trots allt...

• CherryGirl
    Cecilia70 skrev 2008-10-07 11:13:24 följande:
    Letar efter inköpslistor,både från er som varit där och ni som ska dit,finns det nåt hörn inne på gekås där man kan mata bebisen? öppet tider på butikerna runtom?Tar med mej måttband och en body så jag kan jämföra storleksmässigt, något mer ni vet?
    kan bli lite svårt att jämföra bodysarna då alla bodysar på ge-kås är packeterade.
    Tessou skrev 2008-10-07 18:26:58 följande:
    Bara det inte är en vanlig tråkig så köper jag vad som helst.. vill ha nåt annorlunda! Ska dit i slutet av Oktober så jag hoppas det finns då!Vart ska man leta isåfall, ''Hobby & Fritid''?
    Jag skulle nog tippa på att de finns på nedreplan inne bland bilsakerna längst in.
    Zgirl skrev 2008-10-07 21:18:24 följande:
    undrar om dom har DUPLO Lego och om det är lönsamt att handla dom på Gekås? :)
    japp de har duplo lego + brickor att sätta fast dem på också, såg att brickorna kostade 75 eller 79kr sedan så såg jag hinkar med duplo samt kartonger med figurer och gubar och saker.
  • lyckligmamma
    jajja81 skrev 2008-10-07 22:41:38 följande:
    Ja, har dom inga hjälmar med grönt spänne får det vara! Det trodde jag dom flesta butiker som säljer hjälmar hade, är det inte lag på det?!Min sambo får kolla in xboxspelen själv. Det är han som spelar.... Så då har dom inte nhl 09 då?! trist....
    Min dotter har en från babyproffset nu, utan grönt spänne. Köpte förra året. hon klättrar inte i träd, o får endast ha den när vi cyklar... men har ett med grönt spänne med, som hon ska ha nästa år
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8