• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Ängelii
    Svar på #2246
    Vad jag upplevde när jag jobbade i Ullared, var att det är mindre folk i december än i oktober och november. Men det kan ju vara olika från år till år... Kolla vad som står på hemsidan, det står ju lite om hur kundtillströmmningen under året brukar vara.
  • himla

ingen brio tågbana i fredags när jag var där !

♥Pontus 040812 v.35+4♥Sanna 061002 v.40+2♥mf 0511 & 0711♥
  • mammatillpojkar

vi ska åka nu på lördag, tänkte kolla om det är nån som vet om det finns riktiga overaller i storlek 74??
    vi har en overall här hemma som är i storlek 80 men den är gryyyyyymt stor, mycket större än "vanliga" overaller från tex hm eller liknande i samma storlek!!

• Fannsan

Puffar lite för min fråga

Min dotter ska börja dagis om ca ett halvår.. Är ju ett tag kvar men vilka slags saker kan vara bra att inhandla tills dess?

• MiniMie
    Fannsan skrev 2008-10-12 20:29:08 följande:
    Puffar lite för min fråga Min dotter ska börja dagis om ca ett halvår.. Är ju ett tag kvar men vilka slags saker kan vara bra att inhandla tills dess?
    dubbel uppsättning av overall..överdragsbyxa/jacka..regnställ.. (själv tycker ajg gekås fleeace fodrade "dagis set" är overderligt året runt) Kanske något fleece underställ om hon sover i vagn ute..ylle eller raggsockor??

Men dubbelt är de bästa.. drygt att släpa mellan dagis och hemmet..
  • Fannsan
    MiniMie skrev 2008-10-12 20:53:27 följande:
    dubbel uppsättning av overall..överdragsbyxa/jacka..regnställ.. (själv tycker ajg gekås fleeace fodrade "dagis set" är overderligt året runt) Kanske något fleece underställ om hon sover i vagn ute..ylle eller raggsockor??Men dubbelt är de bästa.. drygt att släpa mellan dagis och hemmet..
    Okej... tack!

Ska som sagt till gekås i början på dec och min tjej fyller 1 år i januari...
    Har ni några tips på bra presenter?
  • MissKaos
    Ängelii skrev 2008-10-12 19:10:00 följande:
    Svar på #2246Vad jag upplevde när jag jobbade i Ullared, var att det är mindre folk i december än i oktober och november. Men det kan ju vara olika från år till år... Kolla vad som står på hemsidan, det står ju lite om hur kundtillströmmningen under året brukar vara.
    Vi ska åka påfredag efter lunch... Brukar det var mkt el lite folk fre em? Det är ju dessutom den 17:e -före lön, barnbidrag och pension mao.. 
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • cissilisa
    nicos mamma skrev 2008-10-12 20:04:31 följande:
    vi ska åka nu på lördag, tänkte kolla om det är nån som vet om det finns riktiga overaller i storlek 74??vi har en overall här hemma som är i storlek 80 men den är gryyyyyymt stor, mycket större än "vanliga" overaller från tex hm eller liknande i samma storlek!!
    Det fanns MASSOR i fredags, så det borde du hitta Eller jag ska inte säga säkert för jag letade inte efter den storleken.... MEn det fanns väldigt mycket små overaller!

Jag har lagt bilder i bildtråden  - finns även i mitt galleri
  • tjenixen

Det pratades tidigare här i tråden om vad man kan köpa på annat ställe som är lika i pris eller billigare än Gekås.
    ÖB säljer Fleecefodrat dagisset för 249 kr, vinteroverall för 199 kr + då shampo osv billigare eller samma pris som Gekås. Dagisset och overallerna är i stort sett samma sorter som även finns på Gekås. Waterproof-vantar finns på Rusta bland annat. Så då kan man köpa annat för pengarna på Gekås istället:)

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8