• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Smultronhjärta
    Fannsan skrev 2008-10-12 22:24:10 följande:
    Har dom nå fina lektält?Pris? Nån som har en bild? (gärna med prinsesstema eller liknande)
    Jaaa-superfina lektält fanns i fredags(stod och velade länge)Fanns riddarborg i två varianter för 129/139 och prinsesstält oxå för 129 tror jag. Sen fanns det nog ett litet kit med prinsesstema,tält,klänning och annat prinsessjox i..men vad det kostade vet jag inte. Tittar ju mest på killgrejer
    **Max Lejon 070227**
  • ZandersMamma
    Svar på #2287
    Playmobil finns, men vet dock inte hur priserna är
  • Smurfan28

Någon som ska dit samtidigt som mig?? den 8-9 nov??

• Smurfan28

Kan vara kul att veta hur mycket pengar man behöver ha med sig.. beror ju på vad man ska handla givetvis.. men hur mycket har ni hadlat för senast ni var där??

• skruttan85

Jag köpte en babyboom-skötväska där i helgen, ganska enkel, svart, med två dragkedjor. bra med fack och en skötbädd innuti. 119kr. Lite mindre än den skötväska jag kollat på här hemma, men också 600kr billigare. Vet inte om den är bra dock, ska ha i december

• SolHav

Hej alla! Hunnit läsa ikapp nu
    Denna jackan alla pratar om, seft shell, peak eller vad ni kallar den, är det en sån 3 i en jacka? Är det den med medaljonger i bildtråden? 249 kr va? Rymmer den stor mage?

Nån som vet om de har mkt julbelysning och sånt? Ska köpa en hem plastkulor som dottern ska göra handavtryck på, och skicka till släktingarna på Island. Förra året fick dem en kalender, men det kändes halv-krystat.

Jag ska åka tisdagen den 28:e oktober, det är ju höstlov, men vi kör själv, och de säger ju att det är värst INNAN lön, och bästa dagen i veckan är tisdag, så jag håller tummmarna!!

• MiniMie

SolHav skrev 2008-10-13 09:49:37 följande:

Hej alla! Hunnit läsa ikapp nu Denna jackan alla pratar om, seft shell, peak eller vad ni kallar den, är det en sån 3 i en jacka? Är det den med medaljonger i bildtråden? 249 kr va? Rymmer den stor mage? Nån som vet om de har mkt julbelysning och sånt? Ska köpa en hem plastkulor som dottern ska göra handavtryck på, och skicka till släktingarna på Island. Förra året fick dem en kalender, men det kändes halv-krystat.Jag ska åka tisdagen den 28:e oktober, det är ju höstlov, men vi kör själv, och de säger ju att det är värst INNAN lön, och bästa dagen i veckan är tisdag, så jag håller tummmarna!!
    sotf shell är inte en 3 i 1 jacka.. detta är två olika typer av jackor. "On the peak" är märket på jackan.

3 i 1 jackan jag köpte förra året har jag på mej idag..och jag har gått över tiden en vecka.. så min mage får plats allafall.. soft shell jackorna är mer figursydda så de vet jag inte riktigt.. men allt är väl rellativft beroende på storlek på jacka och storlek på mage =)
  • Aiwendil

Åh vilken rolig tråd.
    Jag bor i sthlm men ska dit den 18e oktober (nu på lördag)

Har varit där flertalet ggr förut och det ska bli såååå roligt.

Har en 1½ åring hemma så det blir nog mest grejjs till han

Mamma till Isak - 2007 03 09
  • SolHav
    MiniMie skrev 2008-10-13 10:02:58 följande:
    SolHav skrev 2008-10-13 09:49:37 följande:
    sotf shell är inte en 3 i 1 jacka.. detta är två olika typer av jackor. "On the peak" är märket på jackan.3 i 1 jackan jag köpte förra året har jag på mej idag..och jag har gått över tiden en vecka.. så min mage får plats allafall.. soft shell jackorna är mer figursydda så de vet jag inte riktigt.. men allt är väl rellativft beroende på storlek på jacka och storlek på mage =)
    Tack för att du rett ut detta till mig Är du stor som gravid, eller har du liten mage? Har redan en ganska rejäl kula, och har halva tiden kvar. Du har inte nån bild på din 3 i 1 jacka?
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8