• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Sandra G

Jo, klicka på Öppetider på deras hemsida så ser du webkameran.

Lotta71 skrev 2008-10-14 08:53:22 följande:
    Har inte Ge-Kås nån webbkamera att tjuvkika på längre?
  • keno

Nu måste jag fråga en sak, vet inte hur jag ska göra.

Ska jag åka SJÄLV nu på fre/lör, inte så kul kanske.

Eller vänta tills efter höstloven och få med mig min mamma.

När är mest folk???? Nu eller sen?

• tjenixen
    keno skrev 2008-10-14 09:02:06 följande:
    Nu måste jag fråga en sak, vet inte hur jag ska göra.Ska jag åka SJÄLV nu på fre/lör, inte så kul kanske.Eller vänta tills efter höstloven och få med mig min mamma.När är mest folk???? Nu eller sen?
    Känns som hugget som stucket. Själv tycker jag är urtrist att åka och fre/lör känns som det kan vara mycket folk. Jag skulle nog vänta och få med mamma. I och för sig lär det ju vara packat med folk när som nu i okt-nov förmodligen. Vi ska ev ner i november någon gång, får se hur det blir. Annars åker vi i april.
  • littlemisstrouble

Nu har jag hittat er som är säkert lika ullaredstokiga som jag. Någon som har åkt dit för att julhandla än eller komma åka dit inom kort?

• knäppgök

Cherry girl, såg att du köpt julstjärna till fönstret vad kostade den? Tack för svar

• lenlag

Någon som vet om det finns fina julgardiner (antingen färdigsydda eller metervara) på Gekås? Har flyttat från lägenhet till hus så det har ju blivit lite mer fönster som behöver gardiner

• Thelma08

Hej hej!! vet ni vad det är för mått på täcken och kuddar till spjälsäng och vagn uppe på Gekås?? har hört att det kan va lite olika!!

• cissilisa
    skipnisse skrev 2008-10-14 08:07:57 följande:
    Någon som har koll på hissgardiner på GeKås???? Vilka färger och storlekar finns???
    JAg vet inte själv men tidiagre i tråden skrev nån att det fanns upp till 160 cm bredd. Om det hjälper dig
    Färg vet jag inte
  • AnetteGunnarsson

Spelar det någon roll vilken dag man åker nu? Vet det står på deras hemsidan, tisdag , och mellan den 8e och 17e varje månad.. Men nu såhär innan jul??

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8