• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • AnetteGunnarsson

någon som har en bild där ni har på er den där 2 i en jackan?? är ¨det om en vanlig jacka bara, eller sitter den fint på en tjej, lite insvängt i midjan?

• skipnisse
    Svar på #2371
    TACK!!!
    cissilisa skrev 2008-10-14 13:05:05 följande:
    JAg vet inte själv men tidiagre i tråden skrev nån att det fanns upp till 160 cm bredd. Om det hjälper dig Färg vet jag inte
  • Milla69

åh i morgon kl 6 åker vi till ullared-ska bli så roligt, llistan är klar, måttband och barnen har jag mätt, pengar klart så vad har man missat? sköna skor, kaffe och ett gott humör tar vi i morgon bitti. Längtar så, jag ser det som lyx att få åka iväg utan mina två(pappan får vara pappaledig)men mamma och en bra vännina. var bara tvungen att skriva av mig.

• angebell
    Svar på #2412
    Jag frågade om just detta när jag var där tidigare i år och då sa killen jag frågade att de inte har varken barnmat elle blöjor i sortimentet.
    deede skrev 2008-10-14 22:13:33 följande:
    Hej alla!Tänkte att nån här säkert vet om det finns barnmat på Gekås?Pris i så fall??Finns det blöjor?Ska dit den 27, vad får jag inte missa?? Har en dotter på 7½mån.Tack!
  • angebell
    Svar på #2412
    Jag frågade om just detta när jag var där tidigare i år och då sa killen jag frågade att de inte har varken barnmat elle blöjor i sortimentet.
    deede skrev 2008-10-14 22:13:33 följande:
    Hej alla!Tänkte att nån här säkert vet om det finns barnmat på Gekås?Pris i så fall??Finns det blöjor?Ska dit den 27, vad får jag inte missa?? Har en dotter på 7½mån.Tack!
  • Lotta71
    Milla69 skrev 2008-10-15 08:14:38 följande:
    åh i morgon kl 6 åker vi till ullared-ska bli så roligt, llistan är klar, måttband och barnen har jag mätt, pengar klart så vad har man missat? sköna skor, kaffe och ett gott humör tar vi i morgon bitti. Längtar så, jag ser det som lyx att få åka iväg utan mina två(pappan får vara pappaledig)men mamma och en bra vännina. var bara tvungen att skriva av mig.
    Det är ju det roligaste som finns
    Daniel-02 Isac-00 Emanuel-98
  • cissilisa
    keno skrev 2008-10-14 20:18:00 följande:
    Hmmm, jag har 50 mil. Var där för en månad sen, och två gånger på semestern i somras.Är man beroende då?Jo, att vara där inne "själv" skulle bara vara behagligt iofs, men resan fram och tillbaka kan ju bli lite ensam.......Tack ni som försökt råda mig!Har precis försökt locka med mig svägerskan, hon lät positiv!!! en skulle återkomma efter att hon frågat om ledigt på jobbet i morgon.Annars blir det bara jag och lilla bilen!!!!!!
    FEMTIO mil!!! Och så åker du så många ggr?!?! Jag får ha övertalningshelger här hemma innan jag ska åka, och det har aldrig blivit mer än 2 ggr/år. MEn rackarns vad sugen jag är IGEN!

Kan du inte annonsera efter resesällskap? Typ i affären eller så? Kanske är lite vanskligt... Fundersam 
  • Oklok

då ska jag dit med, så några lär det ju bli ;P

Jennii90 skrev 2008-10-14 22:11:01 följande:
    Ska dit den 24 okt. Någon som tror det blir mkt folk?! Undrar om de har mkt fina julgardiner, påslakan osv??
  • cissilisa
    Oklok skrev 2008-10-14 21:28:05 följande:
    va bra;) vet du vad de hade för färger?
    Jag köpte i fredags, en rosa Trodde bara det fanns röda och blå men hittade till min glädje rosa De kostar 289 :-
  • kattengustav

När vi var där i fredags hade dom 2 sorters burkmat till barn. Tror min mamma sa att dom kostade 7,50 kr eller nått sånt.
    Blöjor har dom inte för dom har inte hittat någon leverantör som har tillräckligt bra priser för dom. Stod i Ulla tidningen förra månaden tror jag det var.

angebell skrev 2008-10-15 08:40:29 följande:
    Svar på #2412Jag frågade om just detta när jag var där tidigare i år och då sa killen jag frågade att de inte har varken barnmat elle blöjor i sortimentet.
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8