• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • cissi77

Någon som vet om det finns resväskor för barn? Dottern önskar sig i julklapp.

Vi åker den 17/11

Lääääääääääääääängtar

• Hugo Boss

Hur är bebiskläderna i storlekarna?? (strl 68-80), stora eller små eller "normala"? sonen är rätt rund, på vissa kläder drar han 74 (lindex) men vissa han han ha 68 (bla hm)... (han är enligt bvc bara 66,5cm lång)
    (lättast kanske är att ta med en body som man vet passar bra och mäta efter den? eller det kanske ser konstigt ut om jag tar upp en egen body och börjar mäta?)

Det är inte alltid lätt..
  • kattengustav

Bodysarna ligger i förpackningar så det går inte att mäta, men annars om det finns någon öppen så kan du ju mäta en body hemma och ta med ett måttband bara.
    Jag tycker dom har varit som vanliga i storlekarna, inte för stora och inte för små.

Hugo Boss skrev 2008-10-17 00:03:55 följande:

Hur är bebiskläderna i storlekarna?? (strl 68-80), stora eller små eller "normala"? sonen är rätt rund, på vissa kläder drar han 74 (lindex) men vissa han han ha 68 (bla hm)... (han är enligt bvc bara 66,5cm lång)(lättast kanske är att ta med en body som man vet passar bra och mäta efter den? eller det kanske ser konstigt ut om jag tar upp en egen body och börjar mäta?)
  • MiaP

Någon som vet om de har wallisar i Ullared? Dottern vill ha väggen full med prinsessor och hästar...suck.

• Ängelii
    Svar på #2524
    De flesta ligger förpackade men alla påsar går att öppna och sen återförsluta.

Jag tycker att bodiesarna är normala i storleken, min dotter är 68 cm och använder stl 68 från både Lindex, HM och gekås.
  • flisan16

Nu ska vi snart åka igen Vi var där 1/10 och ska nu åka igen den 1/11. Så jäkla kul!!! Hann ju inte titta om julklappar o heminredning sist jag var där så där ligger foluset denna gången.
    Läääängtar!!!!!!!

• Tessou

1 vecka kvar...
    Har de spritsar där, sån där till garnering av ex. tårtor å så?

• Kaisa Kavat

Hallå!

Var på Ullared igår o den stora överaskningen var de billiga scrapbooking sakerna. Albumen var sådär 39.90/st. Stickers låg mellan 8 o 12kr/karta. Och jag tycker de var jätte fina.

Tomteklänningen är jätte fin också...

Amningsrummet var jätte bra också egetrum med säng o separat toalett.....

Så mycket folk.....

Kaisa

• 7småtroll

Brukar kika i denna tråd emellanåt men nu är det snart dags för ett besök igen och då kikas det ännu mer.

Vi ska dit på tisdag. Måste köpa termobyxor till sönerna samt vinterjacka till en av sönerna. En dottern behöver också vinterjacka. Annars så ska det bunkras vantar, strumpor och mössor!

• Fru Brastad

Vi skall oxå dit på tis det skall bli sååå kul och skönt(älskar mina barn) Utan barn.
    Är det någon som vet om det finns gott om hand väskor där? Har kollat på andra ställen typ Hm men dom är så himla stora,jag menar jag köper inte en väska för att bära runt lilleman i den
    Sedan har jag tänkt att jag skall köpa de flesta julklappar...

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8