• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • gbg30plus

Hej på er! Ska till Gekås på onsdag nästa vecka och shoppa lite inför julen. Är det någon som varit där nyligen som har koll på om de säljer Flexitrax (bilbana)? De brukar ha det då och då till dunderpris! Sen undrar jag också över fleeceoveraller till stor bebis (stlk 80 eller till och med 86) med dubbla dragkedjor framtill, nån som köpt en sån senaste tiden där? Och har jul och lussekläderna kommit?

• MiaP
    Svar på #2449
    SolHav skrev 2008-10-15 14:40:22 följande:
    Aha, i ditt galleri står det nämligen 249 kr på båda jackorna Men oavsett är det ju billigt!
    [/citat]

Emmy o Nellie skrev 2008-10-15 14:15:20 följande:
    [citat]
    Ja, dom har rullgardiner- köpte jag till min flickas rum. Kostade runt 100 kr om jag inte minns fel.
    Oj, vad billigt! Kollat en mörkläggande på IKEA, den kostar 249 vilket inte heller är så mycket. Ska vänta till jag varit i Ullared då!
  • framsteg
    i87 skrev 2008-10-15 19:51:26 följande:
    okej! tack för svaret! var nånstans på gekås hemsida kan du utläsa folkmängden? har försökt leta efter det men inte hittar jag nåt info om det :/
    http://www.gekas.se/index.asp?Link=www.gekas.se/Information/Section.asp

Längst ner på sidan där står:

När ska man komma till Ullared?
    Störst rusning innan lön
    Lågsäsong är årets tre första månader och juni månad
    1:a halvan av juli och 2:a halvan av augusti - Undvik början av veckan ? minst kunder lördag
    April och maj samt höstens högsäsong har vi som mest kunder fredagar och lördagar
    Under högsäsong, satsa på måndag ? torsdag efter klockan 15.00 då våra bussar rullar hemåt
  • Lajsa82

På lördag bär det av till Gekås...Skall bli superkul att få shoppa loss lite Någon som sett om dom har vårdkläder, vet att ja ställt frågan innan men inte sett något svar...

• i87

tack!

framsteg skrev 2008-10-15 21:36:46 följande:
    www.gekas.se/index.asp?Link=www.gekas.se/Information/Section.asp 1105Längst ner på sidan där står:När ska man komma till Ullared?Störst rusning innan lönLågsäsong är årets tre första månader och juni månad1:a halvan av juli och 2:a halvan av augusti - Undvik början av veckan ? minst kunder lördagApril och maj samt höstens högsäsong har vi som mest kunder fredagar och lördagarUnder högsäsong, satsa på måndag ? torsdag efter klockan 15.00 då våra bussar rullar hemåt
  • Fannsan

Har frågat detta nyligen men frågar igen så jag inte glömmer nåt :)

Min dotter ska börja dagis i april nästa år,  vad är bra att inhandla tills dess? hon är 15 mån då..

• Anke
    Fannsan skrev 2008-10-15 22:43:43 följande:
    Har frågat detta nyligen men frågar igen så jag inte glömmer nåt :)Min dotter ska börja dagis i april nästa år,  vad är bra att inhandla tills dess? hon är 15 mån då..
    beror på var du bor, men ett fleecefodrat regnställ och vanligt regnställ skulle jag säga. billiga ombytesbyxor, och tröjor. dagisvantar (gummivantar) 
    ♥Nora 060810♥Bf 090503♥
  • Mitka79

hihi älskar med gekås, tur man har bara 3 mil dit så man kan åka i stort sett när som. jag kan få ett infall o åka runt 18 o då har det inte vart jättemkt folk, men kan tänka mej att det är det nu fram till jul, när än man åker.

• Mitka79

Fannsan: handla mkt dagiskläder, jättebilliga mysisar för 35kr o köpte tunna polos för 19,90!! kollade idag på kappahl, de hade typ liknande för 79....
    så man tjänar ju.

vi handlar mkt dagiskläder där faktiskt, de är billiga o slits o används mkt, de gör inget att de blir lite skitiga. inga kläder man är jätterädd om.

• nexie

På lördag bär det av! Tjoho! Börjar känna paniken att hinna hinna allt man vill men men så är det. Man lär ju spendera 90 av tiden på barnavdelningen känns det som....

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8