• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • M i l l a n

Sätt en flagga på vagnen (en sån som brukar finnas på barncyklar) Då kan man lättare hitta sin vagn i vimlet.

• Ladyn

M i l l a n skrev 2008-10-18 18:18:41 följande:

Sätt en flagga på vagnen (en sån som brukar finnas på barncyklar) Då kan man lättare hitta sin vagn i vimlet.
    Men shit, är det verkligen sååå mycket folk o trängsel så man "måste" sätta en flagga på vagnen
    Ser en rolig bild framför mig...
  • vikarien

Parkerade vagnar står otroligt mycket i vägen för oss i personalen med. Så vill ni ha fram nya varor gör ni bäst i att ta med vagnen, eller parkera den på hänvisad plats =)) Och ja, vi flyttar på vagnar för att komma fram, så räkna inte med att den står på exakt samma ställe om ni väljer att parkera den ;)

• tjenixen
    MissKaos skrev 2008-10-18 16:43:19 följande:
    Ställ den vid fiken, där vågar ingen gå i den... Dom tror ju du sitter och fikar och kan se
    fast det är sabla irriterande när man SKA fika och det är upptaget och ingen plats finns för vagnen och nu kan man ju ana att det kanske är så några gör, som du berättade. Inget jag vill rekommendera i och för sig. Ta hellre med vagnen så blir det mindre trångt överallt för alla andra shoppare och för personalen med som ska fram med alla varor och ställningar mm.
    Låt parkeringarna vara till de som verkligen behöver dem, de som ska fika och de som ska prova kläder etc. Bara min åsikt i det hela. har inte läst hela tråden sen jag var inne sist men kunde inte låta blir att "lägga mig i" :)
  • tjenixen

Jag har varit med om att något norpat ur min vagn. Märkte det inte förrän jag kom hem och saknade det jag trodde jag hade handlat. När man lägger upp på varubandet så är man ju så inne i att skynda sig så inte märkte jag det då :(

• MissKaos
    vikarien skrev 2008-10-18 18:52:07 följande:
    Parkerade vagnar står otroligt mycket i vägen för oss i personalen med. Så vill ni ha fram nya varor gör ni bäst i att ta med vagnen, eller parkera den på hänvisad plats =)) Och ja, vi flyttar på vagnar för att komma fram, så räkna inte med att den står på exakt samma ställe om ni väljer att parkera den ;)
    Parkerar ALLTID på hänvisad plats. Och när det inte GÅR ta sig fram så vad gör man? Ställer vagnen, springer runt "ståndet/hängaren" tebax till vagnen...
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • vikarien
    MissKaos skrev 2008-10-18 19:23:46 följande:
    Parkerar ALLTID på hänvisad plats. Och när det inte GÅR ta sig fram så vad gör man? Ställer vagnen, springer runt "ståndet/hängaren" tebax till vagnen...
    Klart att man får ställa den en minut och kolla på stället där man står =) Men allt för många låter vagnen stå hela dagen, vilket gör att det till slut blir omöjligt för oss att komma fram. Men flertalet av er kunder är väldigt duktiga på att släppa fram oss med blå tröjor, och de gillar vi!! :D
  • snigelina

Jag kan ju säga att när jag var där sist fick jag ställa ifrån mig vagnen ibland. Tex vid barnens ytterkläder, där var det smockfullt! Mammor, pappor och gnälliga barn som det skulle provas på. Ja och så vagnar förstås...

• MissKaos
    vikarien skrev 2008-10-18 19:38:36 följande:
    Klart att man får ställa den en minut och kolla på stället där man står =) Men allt för många låter vagnen stå hela dagen, vilket gör att det till slut blir omöjligt för oss att komma fram. Men flertalet av er kunder är väldigt duktiga på att släppa fram oss med blå tröjor, och de gillar vi!! :D
    Såklart vi släpper fram er, hur 17 ska det finnas saker tilloss i ställen att köpa annars? JAg brukar försöka parkera vid röda fiket och kolla på tallrikar och julpynt tex, på damparkeringen ochkolla runt lite där.. Ja, ta den med mig mao men manmåste ju låta den stå ibland om manska komma fram alls! Vi var ner ei fredags och kom knappt UT! Det var mkt folk -fast jag har varit med om värre ifs..
    Tjejtriss skrev 2008-10-18 19:41:51 följande:
    Jag kan ju säga att när jag var där sist fick jag ställa ifrån mig vagnen ibland. Tex vid barnens ytterkläder, där var det smockfullt! Mammor, pappor och gnälliga barn som det skulle provas på. Ja och så vagnar förstås...
    Och barnvagnar, och gravida tjockisar som jag som tar massor avplats!

En kul sak: På Ullared är det alltid tillåtet att fråga folk var dom har hittat den eller den fina saken -eller stressade föräldrar om ett en barngrejj är ett bra val.. Kul att de flesta är så glada och positiva därinne även omd et är trångt och bökigt!
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Skog

va köper ni som har digitalkamera för album för när vi var där senast sa personlen att vi skulle ha ett för digitalkamera o visade oss dessa, för ja sa att jag hade digitalkamera. Men när vi kom hem var det helt fel album aldeles för stora suck blir så trött & då hade ja ju köpt 5-6 st & öppnat 1 av dem o märkte då att de var helt fel st. som sagt ringde Gekås men verkar inte få lämna tillbaka de öppnade trots PERSONALENS MISSTAG/FEL suck, besviken, dåligt tycker jag! När jag tar ut mina foton tar ja dem i 10*13 storlek.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8