• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • fjärilen78

var i ullared igår och fyyyyyy för bövelen vad folk det varFörvånad har aldrig varit med om det innan,fick stå i kö ute i lite mer än en timme och inne var det ju så packat med folkSkrikandes

detta vart den snabbaste shoppingen där som jag vart med om vi brukar gå i flera timmar men denna gången var vi ute inom 2 tim igen!!

missade massor som jag skulle köpt

men men,bilder kommer i bildtråden så småningom!!

• lugnåsbo
    Skog skrev 2008-10-18 23:22:39 följande:
    Men har man digitalkamera & tar ut foto 10*15 så kapas ju huvud osv. Så hur löser ni då det?
    ja i 10x15 kapas huvuden eller vad man nu tagit kort på
    Men jag framkallar i 11x15, vet att det finns några ställen då man inte kan framkalla i den storleken men den storleken blir bäst o inget kapas
    www.fujidirekt.se där kan man framkalla i den storleken, bland annat..
  • ludenben

o, fy tusan din stackare. Jag kom vid halv 9 och då vart det ingen kö. När jag vart klar och kom ut var kön helt enorm och jag vart så glad att jag var klar med handligen. Hitta du vad du tänkt dig?? Jag hittade skötväska, plastad frotte i två storlekar, babykuddar 2 storlekar, nappflaska, badstol, myggnät och lite annat. Plus massa till sonen så jag är riktigt nöjd

fjärilen78 skrev 2008-10-19 06:30:59 följande:
    var i ullared igår och fyyyyyy för bövelen vad folk det var har aldrig varit med om det innan,fick stå i kö ute i lite mer än en timme och inne var det ju så packat med folkdetta vart den snabbaste shoppingen där som jag vart med om vi brukar gå i flera timmar men denna gången var vi ute inom 2 tim igen!!missade massor som jag skulle köpt men men,bilder kommer i bildtråden så småningom!!
  • lyckligmamma

Vi lyckades smyga förbi kön o gå in vid kassorna förra gången, sa att vi hade handlat o glömde köpa en sak,.... de andra väntade i mer än en timme

• fjärilen78
    ludenben skrev 2008-10-19 08:01:26 följande:
    o, fy tusan din stackare. Jag kom vid halv 9 och då vart det ingen kö. När jag vart klar och kom ut var kön helt enorm och jag vart så glad att jag var klar med handligen. Hitta du vad du tänkt dig?? Jag hittade skötväska, plastad frotte i två storlekar, babykuddar 2 storlekar, nappflaska, badstol, myggnät och lite annat. Plus massa till sonen så jag är riktigt nöjd
    vi skulle åkt så vi var uppe tidigt men så rasade syrrans bil så vi vart försenade och var i ullared vid 11.30 vi höll på att få slag när vi såg kön baraSkrikandes
    jo mycket hittade jag ändå, dock fick jag fel spjälskydd skulle haft ett brunt men fick ett i nån gråaktig färg men det passar rätt så bra med sängkläderna ändå täcke,kudde till spjälsäng, några julklappar, en hel del kläder till barnen, lite annat smått och gott, julgrejjer fast inte alls allt det jag ville haft. ändå slutade "kalaset" på 6100 kr!!

ska sätta in lite bilder i bildtråden under dagen här
    lyckligmamma skrev 2008-10-19 08:11:17 följande:
    Vi lyckades smyga förbi kön o gå in vid kassorna förra gången, sa att vi hade handlat o glömde köpa en sak,.... de andra väntade i mer än en timme
    fusk hörredu
  • lyckligmamma
    fjärilen78 skrev 2008-10-19 08:23:08 följande:
    fusk hörredu
    Ja vi åker vid 6 härifrån, kommer fram vi 12, å är det jättemkt kö... Jag hoppas att folk hller sig hemma den 30 okt vilken röm att gå alleles själv i butiken o småplocka
  • fjärilen78
    lyckligmamma skrev 2008-10-19 08:24:54 följande:
    Ja vi åker vid 6 härifrån, kommer fram vi 12, å är det jättemkt kö... Jag hoppas att folk hller sig hemma den 30 okt vilken röm att gå alleles själv i butiken o småplocka
    haha ja det vore en dröm, tänk att slippa trängas och kunna plocka i lugn och ro
  • ludenben

fjärilen: ushan. Då när ni kom hade jag handlat, ätit lunch där, packat in grejerna i bussen och var på runda till affärerna utanför gekås. Bra att spjälskyddet passade i allafall inte så lätt att åka tillbaka att byta direkt ifall det inte passar.

• lyckligmamma

betalar ullared tur o retur frakt, om nåt av deras saker går sönder vid bytte eller pengar tillbaka????

• fjärilen78

ludenben: ja min man gick till ett korvstånd där medans vi stod i kö för han var vrålhungrig och insåg att nån lunch var inte lönt om vi skulle kunna komma in och hinna handla innan dom stängde !!
    näää gud åka tillbaks och byta är inte lönt när vi har 25 mil dit såg misstaget när vi stod som nästa man i kön att betala så då fick det vara!!

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8