• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • CherryGirl
    Smultronhjärta skrev 2008-10-19 22:22:27 följande:
    Vi klarar alltid av Gekås på knappt tre timmar Oftast mindre faktiskt och kommer då vid 17-17,30 och tar det ändå lugnt eftersom det allt som oftast är mindre folk då
    Oj.. för mig brukar det ta typ 5timmar eller nått. haha slow shoppare!
  • keno

Var det någon av er som stog i den kön i lördags????
    Det var det värsta jag sett!!!!

Som tur var handlade jag mitt i fredags, då tyckte jag det var "lite" folk. Gick jättebra!
    Var tillbaka tidigt på lördagen för byten och slutköp, gick bra tills vi kände oss klara. Då var det så fullt att man inte kunde röra sig där inne, och oj vilken kö utanför!!!!!!!!!

Inte bara den vanliga körundan i parken utan även fram och tillbaka i "mittgången" för att sen gå vidare ett par vändor ut på parkeringen.....

• zasata

håller med

yoshimi skrev 2008-10-19 21:58:37 följande:
    Akta dig för höstlovsveckan, helger och runt löning så klarar du dig nog.Tycker att sena eftermiddagar är bra, räcker ju att man är nere vid 17 tiden, då har man ju tre timmar på sig att shoppa! :_)
  • Songs from the wood

Vi åkte idag. Kom vid kl 14 och hade tre timmar på oss innan stängning. Personligen tycker jag att 3 timmar är för lite, men det blev så eftersom vi impulsåkte. Jag behöver 4-5 timmar ungefär för att känna mig nöjd. Nu fick jag stressa som en tok för att hinna kolla på allt.

• Vallie

har de verktygslådor? någon som vet pris?
    Alltså riktiga, inte till barn

• hejmonika

Nån som vet om det finns följande på gekås?

Dammsugare, philips?
    mobiltelefoner?
    bäddmadrass 160 bred?
    kuddar, täcken? kvalite?
    hissgardiner?
    vattenkokare?

• Songs from the wood

Kuddar & täcken av varierande kvalitet finns, har jag för mig.
    Vattenkokare i alla möjliga prisklasser och modeller finns.
    Dammsugare, ja.

• fjärilen78
    keno skrev 2008-10-19 22:34:23 följande:
    Var det någon av er som stog i den kön i lördags????Det var det värsta jag sett!!!!Som tur var handlade jag mitt i fredags, då tyckte jag det var "lite" folk. Gick jättebra!Var tillbaka tidigt på lördagen för byten och slutköp, gick bra tills vi kände oss klara. Då var det så fullt att man inte kunde röra sig där inne, och oj vilken kö utanför!!!!!!!!!Inte bara den vanliga körundan i parken utan även fram och tillbaka i "mittgången" för att sen gå vidare ett par vändor ut på parkeringen.....
    jo tack vi stod i kön, har aldrig varit med om dess likeFörvånad trodde aldrig vi skulle komma in!!
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8