• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • corax
    keno skrev 2008-10-19 22:34:23 följande:
    Var det någon av er som stog i den kön i lördags????Det var det värsta jag sett!!!!
    Våra kompisar kom dit vid 10.30 och stod en timme i kön! De hörde ryktas om besöksrekord. Undrar om det stämmer. Det låter helt galet iaf!

Vi var där i söndags, och förbannade oss själva för det när vi kom dit. Rätt så fullt på parkeringen. Vi har 15 minuter dit, så vi kunde ju åkt nån annan gång istället. Men det var inte alls farligt där inne.
  • theresa87
    corax skrev 2008-10-20 12:49:44 följande:
    De hade en "halloween-utställning" precis innanför entrén igår, och jag tror det stod att det fanns saker på heminredningsavdelningen.
    okej :) tack så mycket då ska vi åka dit o kika på det.. har ju inte så långt dit så det skulle ju inte vara hela världen om man inte hittar något till det.. finns ju massa annat man hittar ändå :p
  • Lillen06

Jag var där i lördags. Kom dit vid 09:45. Stod i kö i 1,5 timmar. Det var tokmycket folk där inne. INge vidare att trängas så. Men fick en del shoppat ändå

• annalena81

Jag och 3 kompisar va där igår och när vi rullade in på området kl 9:30 och fick syn å kön som gick till toaletterna (där man tar vagnar längst mot varuhuset) trodde vi att det skulle ta minst 1 tim att komma in men icke..... 20 min senare va vi inne och gick runt till klockan va 16:45 (med en lunchpaus på 45 min)

Hörde massor med folk som sa att det va alldeles för mycket folk där men jag tyckte det va helt ok.

Sen körde vi hem 47 mil och idag är jag rätt trött..... nästan 100 mil + 6 tim shopping på 18 tim... man är ju inte riktigt klok egentligen.... Glad

fick med mig massa skoj men idag har jag kommit på att jag skulle ha köpt mer..... tittade inte ens på damavdeningen....
     i vår blir det en 2 dagars tur på en vardag så man kan shoppa i lugn och ro.
    jag är mest bara lycklig över att ha fått vara där.
    kommer bilder på mina köp i min blogg senare.....

• littlemisstrouble
    theresa87 skrev 2008-10-20 10:35:39 följande:
    någon som vet om dom har några "halloween" saker?? kikade sist vi var där men kunde inte hitta något då,...
    vi kollade också efter halloween saker. dom hade smyckat ingången med massa kul spindelnät, svarta katter och gravstenar så vi tänkte att det måste ju finnas men så frågade vi och det enda dom hade var påslakan med döskallar och nån kudde och mer hade dom inte haft?? huuh? okej då var det bara för fint dom hade pyntat halloween då. vi blev lite besvikna.
  • hannis00

nu har jag inte läst hela tråden men ni som brukar åka dit...
    tror ni att det kommer vara mycket folk nu till helgen ??

• Tessou

hannis00;
    Jag ska dit på Fredag och det är inge smart helg att åka dit på - löning och höstlov nästa vecka..

• theresa87
    littlemisstrouble skrev 2008-10-20 13:30:40 följande:
    vi kollade också efter halloween saker. dom hade smyckat ingången med massa kul spindelnät, svarta katter och gravstenar så vi tänkte att det måste ju finnas men så frågade vi och det enda dom hade var påslakan med döskallar och nån kudde och mer hade dom inte haft?? huuh? okej då var det bara för fint dom hade pyntat halloween då. vi blev lite besvikna.
    ehh.. inte mer saker?? hmm.. skumt ju.. när var ni där?
  • littlemisstrouble
    hannis00 skrev 2008-10-20 13:33:20 följande:
    nu har jag inte läst hela tråden men ni som brukar åka dit...tror ni att det kommer vara mycket folk nu till helgen ??
    det är det nog alldeles garanterat med löning och allt, säkert lika mycket folk om inte mer än i helgen.
  • littlemisstrouble
    theresa87 skrev 2008-10-20 13:35:02 följande:
    ehh.. inte mer saker?? hmm.. skumt ju.. när var ni där?
    vi var där igår och vi frågade om dom hade haft mer eller om dom får in mer men kuddar och täcken var allt. Ja å så några lösnaglar på sminkavdelningen med halloween motiv. Synd vi hade velat handla lite till vår halloweenfest. Gekås brukar alltid ha sånt annars till allahelgona.
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8