-
De bussar som kör härifrån är nere vid 10-11 tiden. Lite olika. Sen åker de hem 15-16, lite olika där med. Brukar vara runt 5 timmar de har på sig att shoppa när man väljer att åka bussresa, åtminstone de som går från vårt håll då. Vet inte om det är ungefär lika på andra håll med.SolHav skrev 2008-10-16 14:44:01 följande:När är tidigt? Räknar med att det tar ca 3 timmar att köra, så man kanske ska satsa på eftermiddagen istället?
-
fast det är sabla irriterande när man SKA fika och det är upptaget och ingen plats finns för vagnen och nu kan man ju ana att det kanske är så några gör, som du berättade. Inget jag vill rekommendera i och för sig. Ta hellre med vagnen så blir det mindre trångt överallt för alla andra shoppare och för personalen med som ska fram med alla varor och ställningar mm.MissKaos skrev 2008-10-18 16:43:19 följande:Ställ den vid fiken, där vågar ingen gå i den... Dom tror ju du sitter och fikar och kan se
Låt parkeringarna vara till de som verkligen behöver dem, de som ska fika och de som ska prova kläder etc. Bara min åsikt i det hela. har inte läst hela tråden sen jag var inne sist men kunde inte låta blir att "lägga mig i" :) -
Jag har varit med om att något norpat ur min vagn. Märkte det inte förrän jag kom hem och saknade det jag trodde jag hade handlat. När man lägger upp på varubandet så är man ju så inne i att skynda sig så inte märkte jag det då :(
-
Trist med fel. Vi har i stort sett inga vanliga album längre då jag scrappar de flesta foton vi skriver ut på papper. De vi inte skriver ut har vi kvar i datorn, på cd-skiva etc.Skog skrev 2008-10-18 21:57:45 följande:va köper ni som har digitalkamera för album för när vi var där senast sa personlen att vi skulle ha ett för digitalkamera o visade oss dessa, för ja sa att jag hade digitalkamera. Men när vi kom hem var det helt fel album aldeles för stora suck blir så trött & då hade ja ju köpt 5-6 st & öppnat 1 av dem o märkte då att de var helt fel st. som sagt ringde Gekås men verkar inte få lämna tillbaka de öppnade trots PERSONALENS MISSTAG/FEL suck, besviken, dåligt tycker jag! När jag tar ut mina foton tar ja dem i 10*13 storlek.
-
japp, de bilder vi skriver ut eller alltså beställer tar vi alltid i 11x15, tycker oxå att 10x13 är alldeles för smått.lugnåsbo skrev 2008-10-18 22:14:15 följande:dom tänkte väl att du beställde i 11x15 som jag själv tycker är det ultimata när man framkallar digitalt.Annars blir dom ju så pluttiga....Och det är nog många som framkallar i den storleken som har album. Så jag tycker personalen gjorde helt rätt!
-
jag har då inte fått några huvuden kapade (det sitter kvar *ler*) Har du någon inställning i kameran eller? Ingen aning om hur det är men hos våra kameror kapas det inte så när vi beställer 11x15.
-
De allra flesta har lov nästa vecka, alltså v 44.EmmaKlemma skrev 2008-10-20 09:14:40 följande:När är höstlovet?
-
När jag nu ändå hoppade in här en sväng.
Har ni tips på julklappar till:
* nästan 4-årig kille
* 6,5-årig tjej
* nästan 14-årig tjej
* 16-årig kille
* min mamma och pappa
* maken
???????
Har inte börjat tänka på vad vi ska handla och jag brukar vara klar i september/oktober annars så jag tar tacksamt emot era toppenbra tips :)
-
49 tar de på flera ställen tycker jag, som City Gross, Mega Markt osv.CherryGirl skrev 2008-10-21 00:32:25 följande:Elgiganten har billiga smaker nu annars! 49kr/st för de stora flaskorna
-
hmm media markt ska det ju stå :)tjenixen skrev 2008-10-21 08:43:26 följande:49 tar de på flera ställen tycker jag, som City Gross, Mega Markt osv.