• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • MissKaos
    Donna69 skrev 2008-10-25 10:47:09 följande:
    nånting som jag verkligen inte fattar, det är poängenmed att ha med sig barn till gekås. *skriver trots risk för påhopp sen*igår var det en 3-åring som kommit bort från sin mamma,en 4-åring som försvann....SUCK!!!!!!!!!!!överallt sprang det barn, det va fler än en gång som man höll på o köra på dom.Arga föräldrar som skrek på ungarna att de skulle skärpa sig - va fan förväntar dom sig???Eller är det så att ALLA barn sitter fint o tyst i en vagn i flera timmar???missförstå mig rätt
    Det kan ju vara svårt med  barnvakt?
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Donna69
    MissKaos skrev 2008-10-25 11:16:08 följande:
    Det kan ju vara svårt med  barnvakt?
    jo endel kanske tänker så....alla gör juolika.

JAG skulle inte få för mig o ta med min tös dit, antingen väntat tills man då fixat barnvakt eller göra som jag gjorde igår - åka själv....

men som sagt...tur är väl det att alla gör som dom vill
  • MissKaos
    Donna69 skrev 2008-10-25 11:19:20 följande:
    jo endel kanske tänker så....alla gör juolika.JAG skulle inte få för mig o ta med min tös dit, antingen väntat tills man då fixat barnvakt eller göra som jag gjorde igår - åka själv....men som sagt...tur är väl det att alla gör som dom vill
    Antagligen... ÄR det tur! JAg har svårare att förstå dom som tar med sig infektionskänsliga spädbarn dit. Var tom en som bytta blöjja på bebis på golvet en gång när vi var där. JAg höll på att köra på dom *brr* kollade ju inte efter folk i den höjden!
    Jag har själv varit med på Ullared sedan barnsben och alldrig försvunnit..
  • Donna69

några av inköpen igår vart;

fuskpolo
    natusan våtservetter
    dörrskylt + klädupphängare
    hårborstar
    bordstabletter julmotiv
    bordstabletter tecknade-djur-motiv
    fingerfärg
    byxor, klänning, tröjor barn
    överdragsbyxa
    barnböcker små
    termobyxor
    snigel saken med klossar
    badleksaker
    tomma cd-skivor
    golvpussel
    vantar, strumpor,
    xylofon
    storaritpennor

• Donna69
    MissKaos skrev 2008-10-25 11:22:02 följande:
    Antagligen... ÄR det tur! JAg har svårare att förstå dom som tar med sig infektionskänsliga spädbarn dit. Var tom en som bytta blöjja på bebis på golvet en gång när vi var där. JAg höll på att köra på dom *brr* kollade ju inte efter folk i den höjden!Jag har själv varit med på Ullared sedan barnsben och alldrig försvunnit..
    men usch??!!

kompisen som va med igår har hittat typ skitblöjor UNDER KLÄDSTÄLLNINGARNA vid tidigare gekås-besök!
  • xenaa
    Donna69 skrev 2008-10-25 10:47:09 följande:
    nånting som jag verkligen inte fattar, det är poängenmed att ha med sig barn till gekås. *skriver trots risk för påhopp sen*igår var det en 3-åring som kommit bort från sin mamma,en 4-åring som försvann....SUCK!!!!!!!!!!!överallt sprang det barn, det va fler än en gång som man höll på o köra på dom.Arga föräldrar som skrek på ungarna att de skulle skärpa sig - va fan förväntar dom sig???Eller är det så att ALLA barn sitter fint o tyst i en vagn i flera timmar???missförstå mig rätt
    håller med. Jag skulle aldrig ha med sonen dit iaf
    ♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ Bönan BF 2oo9-o3-o7 ♥
  • MissKaos
    Donna69 skrev 2008-10-25 11:26:15 följande:
    men usch??!!kompisen som va med igår har hittat typ skitblöjor UNDER KLÄDSTÄLLNINGARNA vid tidigare gekås-besök!

Oh my... En treåring blir ju iaf inte dödssjuk.. men en unge på ett par veckor? Rsvirus= Ibland vill man bara skaka om folk.. Och BAJSBLÖJJOR UNDERE KLÄDSTÄLLNINGRNA? Va fan? Det finns ju skötrum och dass! Jag fattar inte...

• Donna69
    MissKaos skrev 2008-10-25 11:46:30 följande:
    Oh my... En treåring blir ju iaf inte dödssjuk.. men en unge på ett par veckor? Rsvirus= Ibland vill man bara skaka om folk.. Och BAJSBLÖJJOR UNDERE KLÄDSTÄLLNINGRNA? Va fan? Det finns ju skötrum och dass! Jag fattar inte...
    mmm...man kände sig inte så glad överhuvudtage ang dessasom va där. men men, inte min ensak alls men jag ville bara "skrika" ifrån mig lite
  • Enniie

Vi åkte ju från Örebro igår morse vid halv 6 tiden. Vi var framme i Ullared halv 12 på dagen, var där till ca 3-4 tiden, och kom hem till Örebro vid halv 9 tiden. Så det tog fleeeeera timmar att åka bil, men sen så var det väldigt dåligt väder igår också.

Första gången jag var i Ullared, och det var värt de, vi höll inte budgeten, men va tusan.. alla har julklappar nu sen så fick man jue annat smått och gott. Men ja kan därimot inte förstå hur dem, på gekås hemsida, kan säga att det är minst folk efter kl. 15, för nä vi var klara vid 3, så kom det hur mycket människor som helst. Innan där, så var det inte så farligt med folk...

Ne, det var kul !

• MiaP
    Donna69 skrev 2008-10-25 08:08:21 följande:
    jag snåla lite igår o vågade inte plocka precis allt jag såg.hade med mig en summa o va livrädd för att behöva plocka bort i kassan....visade sig sen att jag handlat för HÄLFTEN av vad jag tänkt....sucko inte kunde jag gå in igen......
    Man kan ALLTID gå in igen!
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8