• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • yoshimi

Visst man kanske "måste" ta med sig lite äldre barn, men man kan inte räkna med att dom är lugna och supersnälla hela tiden.
    Många mutor funkar utmärkt på mina syskonbarn på 4 och 7!

Men när jag var nere sist och vankade runt på bebisavdelningen så var det en mamma med sin nyfödig och den lille bara skrek och skrek och under säkert en kvart så ängnade mamman inte en blick åt den lille stackaren utan bara shoppade på...

Det finns en anledning till att jag shoppat allt innan bebis kommer, jag tänker inte utsätta min lilla prins för sånt! Det skär i hjärtat på mig bara jag tänker på det!

• Tessou

Tycker inte heller det var mycket folk igår.. berodde nog på det fina vädret! Men det var ingen kö in eller i kassorna så det va skönt. Köpte inte alls så mycket som jag trodde - bara bra dock för plånboken, drygt 1500 blev det.. Köpte lite bebissaker men det går inte att ladda upp bilderna, fler som har problem??

• Donna69
    MiaP skrev 2008-10-25 13:00:16 följande:
    Man kan ALLTID gå in igen!
    näpp....inte närman gått ut kl 19:55 *asg*
    då kändes det som att detinte riktigt funka
  • MissKaos
    Donna69 skrev 2008-10-25 14:46:12 följande:
    näpp....inte närman gått ut kl 19:55 *asg*då kändes det som att detinte riktigt funka
    Nää... kan bli LITE svårt. Å andra sidan .har du köpt det du ska kan du ju vara jätte nöjd med att ha pengar över till nästa resa..
    yoshimi skrev 2008-10-25 13:03:12 följande:
    Visst man kanske "måste" ta med sig lite äldre barn, men man kan inte räkna med att dom är lugna och supersnälla hela tiden.Många mutor funkar utmärkt på mina syskonbarn på 4 och 7! Men när jag var nere sist och vankade runt på bebisavdelningen så var det en mamma med sin nyfödig och den lille bara skrek och skrek och under säkert en kvart så ängnade mamman inte en blick åt den lille stackaren utan bara shoppade på...Det finns en anledning till att jag shoppat allt innan bebis kommer, jag tänker inte utsätta min lilla prins för sånt! Det skär i hjärtat på mig bara jag tänker på det!
    SAamma här! Prinsen ska inte till Ullared så liten. Inte till affären öht om det går undvika (såklarjag kanske måste gå och köpa mjölk eller så men.. minsta möjliga!)
    Prinsens kläder och prylar från Ge-kås finns i mitt galleri.. 
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Donna69

jo sant missK.....menmitt ha-begär är stooooort *asg*

• MissCat

Vår ullareds resa känns som den kommer bli lite dryg, iaf resan dit. Åker 23.40 hemifrån i buss och kommer ner till kl.08.00. Åker hem vid 17 och "landar" här hemma igen vid 01.15. Kommer man va trött då tror ni

• Tessou

MissCat;
    Vi åkte 2:10 härifrån och var framme runt 8:30.. och jaa, man blir trött!

• Thuva03

Vi ska åka över dit nästa vecka ifrån ön. Tidigt upp för att ta båten över för att sedan sitta i bilen. Men då ska det handlas julklappar + vinterkläder. Är det någon som vet om det finns  ridstövlar eller ridskor och ridstrumpor till 5åringar på gekås.??

Nästa år har vi tänkt hyra en buss här på ön och åka typ hela släkten har vi pratat om. Min mormor, min moster, morbrors fru, mina kusiner å mamma å syskon ja alla även min mammas kusiner + min gammelmoster ska vi försöka få med. Så efter nästa resa blir det till att spara till våran släktresa!!

Ungmamma till Världens Bästa THUVA!!
  • Kluvenflicka

precis hemkommen..aldrig mer en lördag efter lön Massa folk..man kom typ inte fram någonstans..men handlat fick man iallafall..

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8