• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • lyckligmamma

oavsett vart man köper kläderna, butik. det är väl om man köper ecco kläder

• fryxan

jätte billiga strumpor, fick vi tag i till vår 17 åring catepillar. tex. lite dåligt till mindre tyckte jag dock. mest till 2-3 o uppåt när jag var där. kolla in overaller, såg inga då när jag var där förra året. inför lillans debut. vi var där i mitten av dec då.grav i 3 mån då.
    personalen sa att mer baby/små barn art är på ingående.

• fryxan
    Svar på #3370
    det du hittar på öb är skit om du jämför med ullared. body finns måste ge mat åtekom. om 30 min
  • lyckligmamma
    fryxan skrev 2008-10-30 04:06:52 följande:
    Svar på #3370det du hittar på öb är skit om du jämför med ullared. body finns måste ge mat åtekom. om 30 min
    oki
  • fryxan
    Svar på #3373
    japp så rätt, visst luktar de annurlunda oxå, smink ? en del bra märken ej så stort sortiment på dem. däremot så finns det kan man säga generellt på gekås : hittar man samma märke som dyrt i stan så har gekås det för minst 30 % billigare.
    sen finns det alltid sk obeprövade prylar som kan vara en hit eller inte.
    märken utbud byts ut så gå på säkra kort.
    läs innehållsförteckning om man ej vet.
    ibland förlorar man ändå. det är gekås.
    vi har däremot bara positiva erfarenheter hittills.
    ps sport fritid, filmer musik finns oxå.
  • lyckligmamma
    fryxan skrev 2008-10-30 04:48:09 följande:
    Svar på #3373japp så rätt, visst luktar de annurlunda oxå, smink ? en del bra märken ej så stort sortiment på dem. däremot så finns det kan man säga generellt på gekås : hittar man samma märke som dyrt i stan så har gekås det för minst 30 % billigare.sen finns det alltid sk obeprövade prylar som kan vara en hit eller inte. märken utbud byts ut så gå på säkra kort.läs innehållsförteckning om man ej vet.ibland förlorar man ändå. det är gekås.vi har däremot bara positiva erfarenheter hittills.ps sport fritid, filmer musik finns oxå.
    använder mest lancome, men det finns nog inte där. får se vad jag hittar
  • fryxan

köpte bra satin lakan, hadde bättre kvalitet än hemtex faktiskt, mindre än en 3:dje del av priset .hållt samma kvalitet i ca:48 tvättar hittils. body till lillan kostade ca: 40 hållt jättebra i tvätten.(vit med giraff på), bommulls koftan likaså.

• fryxan
    Svar på #3378
    såg ej det märket sist iallafall
  • lyckligmamma
    fryxan skrev 2008-10-30 04:59:22 följande:
    köpte bra satin lakan, hadde bättre kvalitet än hemtex faktiskt, mindre än en 3:dje del av priset .hållt samma kvalitet i ca:48 tvättar hittils. body till lillan kostade ca: 40 hållt jättebra i tvätten.(vit med giraff på), bommulls koftan likaså.
    Ok. finns det dubbelakan, i bomull? till 180 säng, vad kan det kosta?
  • fryxan

lycka till, skriv gärna sen vad du fyndade. kramizar o god jul i förskott

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8