• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • SandraS
    h81 skrev 2008-10-30 22:41:34 följande:
    brukar bli bäst så
    Japp! Varken karlen eller barnen uppskatta Ullared, så jag åker med en vän som lämnar sin karl och fyra ungar hemma...ska bli så skönt och kul att komma iväg en heldag!

Hahaha....jag har längtat så i dag och pratat om vad jag ska köpa åh så...min pojk på 5 år sa till slut: "Mamma, är du kär i Ullared eller? Du pratar om Ullared hela tiden!" Jag svarade att ja jag är nog lite kär i Ullared
  • Maria84

Här följer karln mer än gärna med till Ullared
    Likadant med min pappa, han avskyr att gå på varuhus och så här hemma men Ullared går hur bra som helst

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • h81
    Maria84 skrev 2008-10-30 22:50:04 följande:
    Här följer karln mer än gärna med till Ullared Likadant med min pappa, han avskyr att gå på varuhus och så här hemma men Ullared går hur bra som helst
    min har vart med med.... men han tröttnar fortare än jag för jag kan vara där lätt 8 timmar men om man skulle bo över kan han tydligen tänka sig o följa med igen säger han....
    ..fast jag vet inte.. tycker nog det är roligare o åka med likasinnade som inte sätter stopp för en del inköp hehe
  • SandraS
    h81 skrev 2008-10-30 23:04:29 följande:
    min har vart med med.... men han tröttnar fortare än jag för jag kan vara där lätt 8 timmar men om man skulle bo över kan han tydligen tänka sig o följa med igen säger han......fast jag vet inte.. tycker nog det är roligare o åka med likasinnade som inte sätter stopp för en del inköp hehe
    Precis, men det gäller även att välja mellan vännerna med omsorg när man ska dit, en del är juh färdiga på några timmar, men jag kan gå från dom öppnar tills dom stänger

En gång blev jag helt chockad när de ropade ut att de snart stängde, jag hade juh inte hunnit med allt än! (Det var på helgen så de stängde klockan 16 eller 17)
  • jajja81

en till här som också ska iväg och shoppa loss imorrn!

Eller ja, vi åker nu vid 2-tiden inatt, har en lång bilresa på över 6 timmar ner.
    Kollade nyss ut och här vräker snön ner och det blåser..

Isac, mitt allt!
  • Maria84

Och här kunde jag knappt slita med mig sambon därifrån  
    Vi brukar åka så vi är där när de öppnar, sen åker vi inte hem förrän framåt 18 ungefär och då har vi hunnit med några vändor in.
    Däremot har jag kompisar som jag nog skulle ha svårt att åka med, för de åker så de är nere runt 11 och så åker de hem framåt 15, jag skulle aldrig hinna med då.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • linqan

Vet att jag frågat förrut, men är det någon som har koll på om de har spindelmannen gardiner och i så fall till vilket pris? :)

• Anke
    linqan skrev 2008-10-31 09:37:26 följande:
    Vet att jag frågat förrut, men är det någon som har koll på om de har spindelmannen gardiner och i så fall till vilket pris? :)
    såg inga såna, tittade bara lite lätt dock. såg att dom hade spindelmannen sängkläder.
    ♥Nora 060810♥Bf 090503♥
  • Lady Tess

ÅÅååå va det är störnde att gå in i en bildtråd för att kolla och det bara är en massa text där!!

Vill ju se vad man kan köpa på Ullared har ju aldrig vart där själv!!

♥ William 04-10-18 ♥
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8